Χθες το απόγευμα, στις 7:00 μ.μ., ο Δήμος Αγρινίου συνδιοργάνωσε με την Α/βαθμια και την Β/βαθμια Εκπαίδευση Ν. Αιτωλ/νίας μια ημερίδα για την παιδική και νεανική λογοτεχνία που ανέδειξε σε μεγάλο βαθμό το παιδικό βιβλίο και τους Αιτωλοακαρνάνες συγγραφείς.
Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στο πρώην κτήριο της Τράπεζας Ελλάδας για να παρακολουθήσει την ημερίδα η οποία κινήθηκε γύρω από μιαν άλλη διάσταση αναφορικά με το παιδικό βιβλίο.
Στην Ημερίδα παραβρέθηκε και η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Παπαγεωργίου,ο Δ/ντης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιτ/νίας κ. Κολοβός, ο Υπεύθυνος Σχολικών δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν.Αιτ/νίας κ. Τσιλίκας, η Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων και Δρ. Παν/μιου Ιωαννίνων κ. Μεταξούλα Μανικάρου.
Για την παιδική λογοτεχνία και το μυθιστόρημα μίλησαν οι συγγραφείς: Αριάδνη Δάντε, Σταυρούλα Κάτσου, Σταύρος Σταυρίδης, Βησσαρία Ζορμπά – Ραμμοπούλου, Παντελής Φλωρόπουλος και η Ιωάννα Κουτρουλού.
Για το βιβλίο μίλησε και η κ. Έφη Σαρματζοπάνου δίνοντας μια δική της ξεχωριστή διάσταση στην αξία του παιδικού βιβλίου και την απήχηση που αυτό έχει στα μικρά παιδιά που έρχονται σε πρώτη επαφή μαζί του.
Ο κ. Κώστας Δ. Κονταξής, Καθηγητής Λαογραφίας. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας μίλησε για την πορεία της παιδικής λογοτεχνίας στην Ελλάδα ενώ ο κ. Γιώργος Μικέλλης , Φιλόλογος – Θεατρολόγος αναφέρθηκε στο παιδικό παραμύθι αλλά και στην αναζήτηση της τοπικής ταυτότητας.
Η κ. Χρυσούλα Σπυρέλη , Δρ. Νεοελληνικής Λογοτεχνίας – ποιήτρια και σχολική σύμβουλος Φιλολόγων Αιτωλοακαρνανίας ανέπτυξε το θέμα «Δημιουργική γραφή και φιλαγνωσία: Μια πρόταση για εκπαιδευτικό πρόγραμμα με αφορμή έργα Αιτωλοακαρνάνων λογοτεχνών για παιδιά και εφήβους», ενώ ο κ. Απόστολος Βετσόπουλος , Δρ Ιστορίας University of London, EΑΠ, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Αιτωλ/νίας, μίλησε για την «αξιοποίηση του ιστορικού μυθιστορήματος για εφήβους στη διδασκαλία της λογοτεχνίας».
Λίγο πριν το κλείσιμο της βραδιά πραγματοποιήθηκε απονομή Τιμητικών Διπλωμάτων στους Αιτωλοακαρνάνες συγγραφείς ενώ δόθηκαν και βεβαιώσεις παρακολούθησης στους Εκπαιδευτικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου