Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου:Αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα και κατασκευαστικό θαύμα που εντυπωσιάζει

Rio-Antirio Bridge, Peloponnese - Greece
Architectural and construction masterpiece miracle which impresses

This bridge is widely considered to be an engineering masterpiece owing to several solutions applied to span the difficult site.
Η γέφυρα θεωρείται ευρέως ως ένα αριστούργημα μηχανικής λόγω των διαφόρων τεχνικών λύσεων που εφαρμόζονται για να αντιμετωπισθούν οι μεγάλες δυσκολίες του χώρου.


The Rio-Antirio bridge, officially the Charilaos Trikoupis Bridge after the statesman (Greek Prime Minister 1832 - 1896) who first envisaged it.
Η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, επισήμως ονομάζεται η «Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης» προς τιμή  του Έλληνα Πρωθυπουργού (1832 - 1896) που πρώτος την οραματίστηκε.

It crosses the Gulf of Corinth near Patra, linking the town of Rio on the Peloponnese to Antirio on mainland Greece.
Διασχίζει τον Κορινθιακό Κόλπο κοντά στην Πάτρα και συνδέει την πόλη του Ρίο στην Πελοπόννησο με το Αντίρριο στην ηπειρωτική Ελλάδα.

It is almost 9,500 ft long, and is the longest cable-stayed bridge in the world.
Είναι σχεδόν 9.500 πόδια μήκος, και είναι η μεγαλύτερη καλωδιωτή γέφυρα στον κόσμο.

Its five-span four-pylon cable-stayed portion of length 2,252 m.
Με πέντε μεταβατικά ανοίγματα, στηριζόμενη σε τέσσερις καλωδιωτούς πυλώνες μήκους 2.252 μ.
 Michalis Athienitis impressed by the beauty of the Bridge!
Ο Μιχάλης Αθηαινίτης εντυπωσιασμένος από την ομορφιά της Γέφυρας!

It is in an area with a lot of seismic activity, and it was built to accommodate that movement.Είναι σε μια περιοχή με μεγάλη σεισμική δραστηριότητα και χτίστηκε για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση.
 

It opened in 2004, just before the 2004 Olympic Games, and the first person to cross it was the runner with the Olympic torch.
Άνοιξε το 2004, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004, και ο πρώτος που τη διέσχισε ήταν ο δρομέας με την Ολυμπιακή δάδα.

 A long distance view of the magnificent Bridge. - Μακρυνή εικόνα της υπέροχης Γέφυρας!

Site preparation began in July 1998, and on May, 2004, the main construction was completed.
Η αξιοποίηση του χώρου ξεκίνησε τον Ιούλιο του 1998 και η κύρια κατασκευή ολοκληρώθηκε το 2004.
 

The total cost of the bridge was about € 630 million.
Το συνολικό κόστος της γέφυρας ήταν περίπου € 630 εκ.

Its width is 28 m. it has two vehicle lanes per direction, an emergency lane and a pedestrian walkway.
Το πλάτος του είναι 28 μ. έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας οχημάτων ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης και έναν πεζόδρομο/ποδηλατόδρομο.


The bridge at night, various color combinations for the bridges illuminations are used.
Η γέφυρα τη νύχτα, φωταγωγείται με διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων.

The bridge was finally inaugurated on August 7, 2004, a week before the opening of the 2004 Summer Olympics in Athens.
Η γέφυρα τελικά εγκαινιάστηκε στις 7 Αυγούστου 2004, μία εβδομάδα πριν από την έναρξη των 2004 Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα.

http://taxidiaris.blogspot.com/