Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Τι καταγγέλλουν οι Αιτωλοακαρνάνες καταναλωτές στο τοπικό ΙΝΚΑ


15 Μαρτίου. Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή η σημερινή, αλλά ημέρα προβληματισμού, διεκδικήσεων, σεβασμού, διαφάνειας, καθαρών προϊόντων και τιμών, σωστών υπηρεσιών για τον Έλληνα καταναλωτή.

«Απαιτούμε και διεκδικούμε το αυτονόητο από την αγορά και τις κυβερνήσεις.

Χωρίς τους καταναλωτές δεν πρέπει να ξεχνάτε πώς δεν θα υπάρχετε και εσείς.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, των μνημονίων, της ακρίβειας, της εξαθλίωσης, της μη εκτίμησης της ανθρώπινης προσωπικότητάς σου και των κόπων σου τόσο από την κυβέρνηση όσο και από τους παραγωγούς αγαθών και υπηρεσιών, ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ» αναφέρει σε μήνυμά της για τη σημερινή ημέρα, το ΙΝΚΑ.

Η «Σ» απευθύνθηκε στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, ζητώντας τα στοιχεία αναφορικά με τις καταγγελίες που έγιναν σε επίπεδο Αιτωλοακαρνανίας από τους καταναλωτές.

Με βάση λοιπόν τα υπάρχοντα στοιχεία από την αρχή του έτους (2019) για την Αιτωλοακαρνανία καταγράφηκαν κατά κατηγορία οι εξής καταγγελίες:

Κινητή – σταθερή τηλεφωνία: 135 καταγγελίες

Εισπρακτικές εταιρείες: 87 καταγγελίες

Ρούχα: 26 καταγγελίες

Τράπεζες: 16 καταγγελίες

Αγορές καταναλωτικών αγαθών – ελαττωματικά προϊόντα – ΔΕΗ: 13 καταγγελίες

Συσκευές κινητών τηλεφώνων: 12 καταγγελίες

Υποδήματα: 11 καταγγελίες

Τηλεοράσεις: 4 καταγγελίες

Τρόφιμα: 7 καταγγελίες

Σύνολο: 311 καταγγελίες

Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για μεγάλο αριθμό αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι διανύουμε μόλις τον τρίτο μήνα του 2019.

Στην πρώτη θέση με διαφορά βρίσκονται οι καταγγελίες για την κινητή και σταθερή τηλεφωνία, ενώ όπως βλέπετε, παραπάνω, οι καταγγελίες αναφορικά με την στάση των εισπρακτικών, καλά κρατούν.

Εφημερίδα «Συνείδηση»

Δεν υπάρχουν σχόλια: