Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ολόκληρη η συνέντευξη του Φώτη Κωστούλα στο site Panaitolikos1926.gr

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Φώτη Κωστούλα στον Σπύρο Παναγιωτόπουλο για το site Panaitolikos1926.gr

Ο άνθρωπος Κωστούλας έχει μάθει να δέχεται την κριτική; Πολλοί σας κατηγορούν και χαρακτηριστικά τονίζουν ότι δεν είναι δυνατόν να μην παραδέχεστε τα λάθη σας! Αυτό κατά πόσο ισχύει;
Αφού πρώτα έρθει κάποιος και μου αποδείξει ότι είμαι λάθος και το δω ότι είναι λάθος, θα το παραδεχτώ! Αλλά συνήθως αυτό που λέει ο κόσμος σαν λάθος, δεν είναι λάθος αλλά εκτίμηση! Άλλο λάθος, άλλο εκτίμηση! Όταν έκανα την επιλογή αυτή ήξερα ότι θα μου βγει έτσι, οπότε για να είναι κάτι λάθος θα πρέπει να το είχα σχεδιάσει διαφορετικά και να μου βγει κάτι άλλο! Για να μιλήσουμε συγκεκριμένα θα σας πω για κάποια λάθη που πιστεύω ότι έγιναν και θα μου πείτε αν τα δέχεστε ή όχι!

Σας κατηγορούν ότι έχετε εμμονές σε κάποια άτομα και δεν φτιάξατε ένα διοικητικό σχήμα που να γνωρίζει καλά το ποδόσφαιρο. Θεωρούσαν ότι δεν υπήρχε ένα άτομο στην διοίκηση που να χτίσει και να καθοδηγήσει το Παναιτωλικό στην Α' εθνική. Πάνω σε αυτό τι έχετε να πείτε;
Αυτήν την στιγμή μου μιλάτε για τους συνεργάτες μου. Και συγκεκριμένα για τον Μάκη τον Μπελεβώνη. Πιστεύω ότι τα βάρη πέφτουν άδικα σε αυτόν και αυτό γίνεται από την πρώτη μέρα που είμαι στο Αγρίνιο. Για την ακρίβεια πριν χτιστεί ακόμη η ομάδα στην Γ' εθνική το 2005. Δηλαδή ο πόλεμος αυτός δεν βασίστηκε σε λάθη αλλά ξεκίνησε από νωρίς. Είναι σημαντικό εδώ να δούμε ποιοι είναι αυτοί που τα ''σκορπάνε''. Θα σας πω ένα πάρα πολύ απλό παράδειγμα για να το καταλάβετε. Όλα αυτά τα χρόνια έχουν ζητήσει δουλεία πολλά άτομα και όλους αυτούς την μόνη δουλεία που ζήτησαν ήταν του Μάκη. Μόνο αυτή την δουλειά ζήτησαν και κανένας για καμία άλλη θέση. Τι σου λέει εσένα αυτό; Αυτή την δουλειά που εγώ προτίμησα να έχω το Μάκη και σαν τεχνικό διευθυντή γιατί είναι ικανότατος σε οτιδήποτε έχει με τα διοικητικά και εδώ θέλω να προσθέσω το εξής. Οτιδήποτε βλέπεις στο γήπεδο (στολισμός, μουσείο, περιοδικό κ.α.) είναι όλα δουλειά του Μάκη!!! Ο Μάκης είναι ένας άνθρωπος που βλέπει μπροστά και αν υπάρχει κάποιος που βλέπει το γήπεδο και το χαίρεται αυτό συμβαίνει γιατί ο Μάκης το φρόντισε!! Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να δίνω την έγκριση! Αυτό ήταν το πρώτο σκέλος. Το δεύτερο σκέλος που το έχω αναθέσει είναι να φτιάχνει την ομάδα σε ότι αφορά τους παίχτες γιατί οι προπονητές είναι δικιά μου αρμοδιότητα. Όσο αφορά τις προτάσεις για τις μεταγραφές, αυτή είναι η δουλειά του Μάκη. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο θέλουν όλη την δουλειά του. Γιατί στις μεταγραφές διακινούνται πολλά λεφτά. Δεν υπάρχει manager που να σηκώσει το τηλέφωνο και να μην του πει ότι για την μεταγραφή έχει τόσα και για σένα τόσα! Αφού κάποια φορά που το παίρνουν γελάμε γιατί τους βάζει σε ανοιχτή ακρόαση και του κάνουν πρόταση για να του δώσουν λεφτά και ''σπάμε'' πλάκα. Εδώ είναι τα λεφτά που κάποιος πρέπει να φάει από τον πρόεδρο. Εγώ είμαι ξεκάθαρος και έχω κάνει την επιλογή μου. Εγώ προτιμούσα να ήμασταν ακόμη στην Γ' αλλά ξέρω ότι ο Μάκης είναι ο άνθρωπος που δεν θα πάρει ούτε ένα φράγκο γιατί είναι τίμιος, ηθικός και φίλος. Ξέρω ότι έχω ένα άνθρωπο δικό μου, έμπιστο και επειδή λείπω πολύ καιρό και διαχειρίζεται πολλά λεφτά και επειδή έχουμε φτιάξει ένα σύστημα δικό μας, ταμειακό και δεν μας φεύγουν λεφτά, ξέρω ότι αυτός δεν θα σηκώσει ούτε ένα ευρώ. Αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο. Το ότι εμένα μου περισσεύουν λεφτά για να κάνω κάτι άλλο στο γήπεδο ή στο emileon είναι πολύ σημαντικό για μένα.

Κύριε Κωστούλα κάποιος όμως εδώ μπορεί να πει ότι είναι λίγο ρίσκο να έχουμε ως μοναδικό κριτήριο τον έλεγχο των οικονομικών, διότι χάνει η ομάδα από την εμπειρία ενός ατόμου που θα είχε άριστες γνώσεις πάνω στο ποδόσφαιρο, όπως πχ είναι ένας πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής!
Εγώ Σπύρο διαφωνώ σε αυτό που λες και ο λόγος είναι ξεκάθαρος. Αν εμένα με είχαν βάλει μέσα οι manager που ήθελαν την θέση του Μάκη 2-3 εκατομμύρια, θα είχα λόγο να συνεχίσω; Θα έλεγα όπως ο Χριστοβασίλης ότι με έχουν βάλει μέσα και θέλω να αποχωρίσω. Αυτό που λέω εγώ όμως τώρα είναι ότι τα φάγαμε μαζί, δηλαδή ήξερα που πηγαίνανε και φυσικά τα έκανα επένδυση στο Αγρίνιο. Πιστεύω να καταλαβαίνετε την διαφορά. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να μας λένε συνέχεια ότι είμαστε άπειροι! Ότι το πρώτο χρόνο ήμασταν το καταλαβαίνω, άντε και το δεύτερο, αλλά εμείς είμαστε επτά χρόνια στην ομάδα, δηλαδή δεν μάθαμε τίποτα αυτά τα χρόνια. Εδώ οι γιατροί σπουδάζουν πέντε χρόνια και πηγαίνουν και κάνουν χειρουργείο και εμείς σε αυτά τα χρόνια δεν μπορέσαμε να μάθουμε τίποτα;; Πόσο μάλλον εμείς που έχουμε φάει τόσες σφαλιάρες και αυτές οι σφαλιάρες όχι μόνο μας έβαλαν μυαλό αλλά μας μάθανε και πολλά πράγματα!

Για ένα λάθος που σας κατηγορούν ακόμη, είναι ότι δεν υπήρχε ένα άτομο στα αποδυτήρια ή έστω εσείς στην τελική, που όταν έβλεπε τους παίχτες να περπατάνε και να μην αποδίδουν τα αναμενόμενα θα τους τραβούσε το αυτάκι όπως χαρακτηριστικά λέμε! Έστω ότι εσείς δεν είστε άνθρωπος που θα πράξει έτσι, μήπως όμως η λύση θα δινόταν μέσω προστίμων στις ετήσιες αποδοχές τους, έτσι ώστε να τους κάνατε να συνέλθουν! Τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό;
Κατά την διάρκεια της ''σεζόν'' τους έβαλα δυο πρόστιμα από τριάντα χιλιάρικα στο κάθε παίχτη! Για να μάθει ο κόσμος επειδή δεν γνωρίζει, ότι όταν βάζεις ένα πρόστιμο δεν έχεις δικαίωμα και να το εφαρμόσεις! Το μεγαλύτερο πρόστιμο που μπορείς να βάλεις σε ένα παίχτη είναι 3% πάνω στις ετήσιες αποδοχές του και μάλιστα μόνο μια φορά το χρόνο. Από εκεί και πάνω πρέπει να πας δικαστικά και αν ο παίχτης σου κάνει προσφυγή ο νόμος το καλύπτει! Για να μιλήσουμε συγκεκριμένα όμως και με πράγματα που έχουν γίνει, όταν ήρθε η ώρα να πάρουν τα λεφτά τους οι παίχτες και να επιστρέψουν το ποσό από το πρόστιμο, κάνεις δεν το έκανε και ούτε πρόκειται να το κάνει ποτέ! Αυτά λοιπόν είναι από τα πράγματα που εύκολα τα φωνάζεις, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να τα πράξεις!

Κύριε Κωστούλα είναι πραγματικότητα πλέον ότι η ομάδα έπεσε στην β' Εθνική. Εσείς θεωρείται ότι νούμερο ένα υπεύθυνος είναι οι παίχτες και η ατυχία;
Αρχικά ξεκινάμε από τις δεκαέξι ομάδες από τις όποιες οι τρεις πέφτουν και αν μπούμε στην λογική που έχουν πολλοί φίλαθλοι, ότι πάντα πρέπει να νικάμε, το χάσαμε το παιχνίδι εξαρχής! Εμείς δεν πρέπει πάντα να νικάμε, θα πρέπει να παλεύουμε να νικήσουμε το κάθε παιχνίδι όταν μπορούμε και να χάσουμε όταν δεν μπορούμε. Από αυτό εξαρτάται ποιες ομάδες θα πέσουν και θα πέσουν αυτές που θα κάνουν τα λιγότερα λάθη, αυτές που θα κάνουν τις χειρότερες επιλογές όσο αφορά παίχτες και τεχνικά team, θα πέσουν αυτές που δεν είχαν βοήθεια αλλά μεγάλη κόντρα από την διαιτησία και αυτές που είχαν την μεγαλύτερη ατυχία! Εγώ αυτά τα πέντε πράγματα βλέπω. Ο κόσμος επικεντρώνεται σε ένα πράγμα, στις επιλογές που κάνει ο Μπελεβώνης, που στην πραγματικότητα δεν τις κάνει μόνο αυτός! Αυτό είναι πολύ άδικο, γιατί ο Μπελεβώνης είναι ένας από τους τέσσερις-πέντε που επιλέγουν τις μεταγραφές. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουμε κάνει ποτέ δικιά μας μεταγραφή! Άντε να έχουμε κάνει μια, τον Παλαιολόγο και την έκανα εγώ γιατί μας βοήθησε να ανέβουμε και ακόμη μια τον Μπελεβώνη γιατί ήθελε να παίξει με τον Παναιτωλικό στην Α' εθνική. Είχε έρθει και μου είχε πει ότι πρόεδρε το έχω όνειρο από τότε που ήρθα στην ομάδα στην Γ' εθνική, να παίξω μέσα στο Αγρίνιο με τον Παναιτωλικό στην Α' εθνική και έτσι τον κράτησα και του είπα να με βοηθήσει στα αποδυτήρια. Αυτές είναι οι μοναδικές που έχουμε κάνει εμείς. Όλες τις άλλες κάθονται και τις κάνουν ο Μπελεβώνης, ο Νταλακούρας και όλοι αυτοί που έχουμε στις υποδομές (Τάκος, Ταράσης)! Αυτοί κάθε Κυριακή πάνε και βλέπουνε παιχνίδια ακόμη και στο εξωτερικό. Δεν έχει πάει μόνο ο Νταλακούρας στο εξωτερικό ή μόνο ο Μπελεβώνης! Βλέπουμε την λίστα των ατόμων και αποφασίζουμε και λέμε ότι εσύ θα πας να δεις αυτόν και εσύ τον άλλον! Όλα αυτά συγκεντρώνονται και τότε φωνάζουμε το προπονητή να επιλέξει και εγώ αποφασίζω για το οικονομικό κομμάτι και δίνω το ''οκ''. Την απόφαση όμως για τον παίχτη την παίρνει ο προπονητής και όποιος λέει το αντίθετο λέει ψέματα.

Μιας και μιλάμε για μεταγραφές, μήπως ήταν λάθος που περιμέναμε ένα ολόκληρο καλοκαίρι για τον Μπαρμπόσα και είχαμε στηρίξει όλη την μεταγραφολογία πάνω του;
Όχι δεν είχαμε στηρίξει τίποτα πάνω του. Απλά δεν είχαμε κάτι καλύτερο και τον περιμέναμε και αν ερχόταν καλώς... Πάντως για αυτή την θέση είχαμε πέντε-έξι παίχτες. Εδώ να προσθέσω ότι δεν νομίζω ότι υπήρχε έστω και ένα άτομο όταν άρχισε η αγωνιστική περίοδο που να πίστευε ότι με αυτό το ρόστερ που είχαμε φτιάξει θα πέσουμε. Δηλαδή δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπήρχε άτομο που να θεωρούσε ότι ο Λεβαδειακός, τα Γιάννενα, ο ΟΦΗ, η Δράμα, ο Εργοτέλης, η Κέρκυρα είχαν καλύτερο ρόστερ από εμάς. Παρόλο αυτά εγώ ήμουν ανήσυχος και ειδικά όταν τραυματίστηκε ο Κουτρομάνος...

Όταν λοιπόν τραυματίστηκε ο Κουτρομάνος δεν ήταν τραγικό λάθος που δεν καλύψαμε την θέση του;
Ψάξαμε αλλά δεν βρήκαμε κανέναν αν και μιλήσαμε με αρκετούς! Ακόμη και με το Νέτο του ΑΡΗ μιλήσαμε αλλά όταν ήρθε η στιγμή να κλείσουμε δεν έφευγε γιατί τον πίεζαν οι άλλοι! Από τότε λοιπόν άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και μετά το παιχνίδι με τον ΑΡΗ είπα στον Τεννέ να σώσει την ομάδα γιατί έβλεπα ότι κάτι δεν πάει καλά. Ο Μπάμπης βέβαια με καθησύχαζε αλλά εγώ είχα αμφιβολίες και έλεγα ότι αν μέχρι το εικοστό παιχνίδι δεν έχουμε εξασφαλίσει την παραμονή θα μας ''φάνε'' λάχανο!

Πριν το παιχνίδι με την ΑΕΚ μας κάλεσε ο κ. Λεμονής για μια συνάντηση γνωριμίας! Σε εκείνη την συνάντηση είδα ένα Λεμονή αδιάφορο που δεν πίστευε καθόλου στην παραμονή και φυσικά αυτό φάνηκε μετά από δυο μέρες στο παιχνίδι! Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω είναι πως είναι δυνατόν να μην βλέπατε αυτήν την αδιαφορία και αφήσατε το χρόνο να περάσει με αποτέλεσμα να το πληρώσει η ομάδα;
Καταρχήν εγώ εκείνη την περίοδο δεν ήμουν στην Ελλάδα! Ο Λεμονής ήταν υπεύθυνος που τα αποδυτήρια χάλασαν. Αν είχε μείνει ο Τεννές ή έστω ο Νταλακούρας πιστεύω ότι θα είχαμε μείνει στην κατηγορία. Νόμιζα ότι πήρα προπονητή που θα μας βοηθήσει αλλά τελικά μας κατέστρεψε. Είχε χωρίσει τους παίχτες σε τρία group και πρόσφατα έμαθα και κάτι που το θεωρώ απαράδεκτο. Το πρώτο πράγμα που είπε στους παίχτες είναι ότι εγώ δεν σας βλέπω όλους ίσα, θα κάνω την επιλογή μου στην αρχή και αυτοί θα είναι που θα παίξουν. Επειδή δηλαδή είχε τσακωθεί στην Κύπρο με το Φερνάντες δεν τον έβαλε να παίξει. Γενικά θεωρώ ότι ο Λεμονής ήταν μια αποτυχία και όσο το συζητάμε και τον θυμάμαι τσαντίζομαι, για αυτό ας μην πούμε κάτι άλλο!

Η παρουσία πολλών ξένων ποδοσφαιριστών μήπως παρουσίασε προβλήματα;
Όχι δεν το πιστεύω. Δεν ήταν άσχημοι χαρακτήρες και μάλιστα οι ξένοι θεωρώ ότι μας βοήθησαν περισσότερο.

Έχετε δηλώσει ότι ο κόσμος δεν σας κράτησε. Εμείς κάναμε μία δημοσκόπηση στο Panaitolikos1926.gr και το 75% ήταν υπέρ της παραμονή σας. Μήπως είναι ουτοπικό να θέλετε την απόλυτη αποδοχή;
Όχι δεν έχω πει ποτέ κάτι τέτοιο και έχω παρεξηγηθεί. Εγώ ήρθα να μείνω στο Αγρίνιο για πέντε με έξι χρόνια και έριξα λεφτά και έφτιαξα πολλά πράγματα ώστε μετά να έρθει κάποιος και να συνεχίσει. Κανονικά και μάλιστα το σκεφτόμουν πέρυσι, έπρεπε να αποχωρήσω με την άνοδο μας στην Super League, άλλα τελικά πήραν την απόφαση να μείνω ακόμη έναν χρόνο. Είμαι συνταξιούχος και δουλεύω οχτώ με δέκα ώρες την ημέρα. Εγώ δεν πήρα ξαφνικά την απόφαση να αποχωρήσω. Ήταν μία απόφαση που την σκεφτόμουν καιρό. Γι ‘ αυτό είναι λάθος ο κόσμος να πιστεύει ότι έφυγα γι’ αυτό. Ο κύριος λόγος που φεύγω είναι η ελληνική βρωμιά που επικρατεί.

Μιας και λέμε για τον κόσμο, πια είναι η γνώμη σας για τους οργανωμένους; Αναμφισβήτητα έχουν στηρίξει το σύλλογο και τον βοήθησαν να μεγαλώσει, αλλά εσείς πάντοτε είχατε κόντρα μαζί τους; Γιατί;
Εγώ Σπύρο διαφωνώ ότι οι οργανωμένοι κάνουν καλό στην ομάδα. Φέτος με τις κροτίδες και τα λέιζερ ζημίωσαν την ομάδα 108,000 ευρώ και όλα αυτά τα χρόνια έχω πληρώσει γι' αυτούς περίπου μισό εκατομμύριο! Μετά τις μεγάλες ομάδες ήμασταν αυτοί που πληρώσαμε τα περισσότερα. Δηλαδή με το να χρεώνουν την ομάδα με τόσα λεφτά της κάνουν καλό;; Στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό έβριζαν την οικογένεια του Μπελεβώνη και ο λόγος ποιος ήταν;;; Όπως έγραψε και κάποιος συνεργάτη σου (...εννοεί τον Άσχετο) μόνο στο Παναιτωλικό βρίζουν τον τεχνικό διευθυντή. Σε καμία άλλη ομάδα, σε καμία άλλη χώρα, όχι μόνο δεν βρίζουν ποτέ το τεχνικό διευθυντή αλλά στις πιο πολλές περιπτώσεις δεν τον γνωρίζουν και όλας! Αυτοί με το να βρίζουν ένα άτομο που έχει δώσει την ζωή του για την ομάδα και μάλιστα εντελώς άδικα, κάνουν καλό στην ομάδα; Καθόμουν με το πατέρα του Μάκη εκείνη την ημέρα και τι να του έλεγα του ανθρώπου;; Γιατί του έβριζαν την γυναίκα;; ...Και ήμουν έτοιμος να βάλω τα κλάματα και έκανα το καραγκιόζη για να μην ακούσει τα συνθήματα και όντως δεν τα άκουσε! Αυτοί λοιπόν είναι που κάνουν καλό στην ομάδα; ...Όχι εγώ αυτά δεν μπορώ να τα δεχτώ!

Κατηγορηθήκατε ότι θέλετε να καταστρέψετε την ομάδα. Διώξατε ποδοσφαιριστές, πήρατε τηλεοράσεις και χάλια. Μάλιστα ειπώθηκε ότι σε ερώτηση για το που θα προπονείτε ο Παναιτωλικό απαντήσατε ''Τόσα χωράφια έχει το Αγρίνιο'', αυτό δεν δείχνει μια κακία;
Είχαμε μαζευτεί και συζητήσουμε για το τι θα γίνει. Εγώ περίμενα να ακούσω προτάσεις και το μόνο που άκουσα ήταν μια ερώτηση που την θεώρησα τελείως άστοχη. Με ρώτησαν, ότι σε περίπτωση που έρθει ένας καινούριος επενδύτης αν θα του έδινα το emileon για να προπονείτε η ομάδα. Τότε απάντησα '' ρε παιδιά τόσο κάμπο έχει το Αγρίνιο κάπου θα βρείτε να το κάνετε''. Εγώ ένιωσα λες και μου ζητούσαν να δώσω τσάμπα το emileon.

Αν έρθει κάποιος και σας το νοικιάσει θα το δώσετε;
Αν γίνει αυτό θα το κάνω, μάλιστα μπορεί και να το δώσω και τσάμπα δεν ξέρω τι θα κάνω τώρα, αλλά δεν προέχει αυτό, αυτή την στιγμή. Εγώ τους είπα να μου φέρουν ένα άτομο να δω τι χαρακτήρας είναι γιατί δεν μπορώ να δώσω τον Παναιτωλικό στον οποιανδήποτε. 

Στην συνέντευξη στον "Αχελώο" είχατε πει ότι δεν σαν σε ενδιαφέρει ποιος θα την πάρει. Το είπατε πάνω στα νεύρα σας;
Εννοείται ότι το είπα πάνω στα νευρά μου. Να διευκρινίσω κάτι. Αν έλεγα ότι εγώ μένω αλλά άφηνα την διοίκηση μέχρι να βρεθεί η επομένη τότε θα μου έλεγαν ότι δεν φεύγω στην πραγματικότητα. Εγώ πηρά τα πάντα και είπα δεν με νοιάζει, ας πάμε στην Δ για να φιλοτιμηθεί κάποιος να την πάρει. Παρόλο αυτά δεν ήρθε κάνεις.

Δεν έχει έρθει κάνεις να αγοράσει την ομάδα;
Έχει έρθει, αλλά καμία δεν ήταν σοβαρή πρόταση.

Ο Ερασιτέχνης είπε κανένα όνομα;
Όχι, δεν μου έφεραν ούτε ένα. Και δύο άτομα που πρότειναν δεν τους είχαν ρωτήσει αν θέλουν να εμπλακούν.

Θα παραμείνετε στην ομάδα αν δεν βρεθεί κάποιος αγοραστής;
Δεν θέλω να παραμείνω, αλλά για να μην πέσει ο Παναιτωλικός στην Δ’ εθνική θα αναγκαστώ να το κάνω.

Τι σχεδιασμό θα κάνετε αν μείνετε;
Αυτό είναι περίπλοκο, γιατί δεν μπορώ να φτιάξω μια ομάδα την στιγμή που περιμένω κάποιον αγοραστή. Μπορεί αυτός που θα έρθει να μην έχει να καλύψει μπάτζετ ενάμιση εκατομμύριο ευρώ και να τον χάσω. Εγώ πρέπει να φτιάξω μια ομάδα χωρίς πολλά λεφτά και αν έρθει κάποιος με μεγάλη οικονομική επιφάνεια μπορεί να αυξήσει το μπάτζετ.

Είσαστε 65 χρονών και έχετε πετύχει πολλά πράγματα στην ζωή σας. Δεν έχετε και σαν όνειρο να φτάσετε τον Παναιτωλικό σε έναν τελικό η στην Ευρώπη;
Αυτά όπως είπατε είναι όνειρα, αλλά θα πρέπει να ζούμε στην πραγματικότητα. Δεν πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω γιατί δεν θα με αφήσουν. Αν βάλω λεφτά στην Β του χρόνου δεν θα με αφήσουν να ανέβω, γι’ αυτό πλέον είμαι πρόβλημα για τον Παναιτωλικό. Στην Γ έβαλα 1,5 εκατομμύριο από την τσέπη μου, και θα μπορούσα με το 15% αυτού του ποσού να είχα ανέβει, αλλά δεν μπορώ να κάνω λαμογιές. Έχω παιδία και θέλω να τα κοιτάω στα μάτια.

Πόσα λεφτά βάλατε από την τσέπη σας φέτος;
3,5 εκατομμύρια. 

Στην συνέχεια μας αποκαλύπτει ότι πριν την συνάντησή μας συνομιλούσε με έναν υποψήφιο αγοραστή.

Έχει οικονομική επιφάνεια;
Έτσι λέει. Ο συγκεκριμένος αγοραστής με ρωτούσε πόσο κοστίζει η ομάδα. Αν λοιπόν του είχα φτιάξει μία ομάδα με πολλά συμβόλαια, με προπονητές μπορεί να μην είχε την οικονομική δυνατότητα να καλύψει τα συμβόλαια. Ενώ τώρα ξεκινάει από το μηδέν και μπορεί να φτιάξει ότι ομάδα θέλει με όσα χρήματα θέλει.

Δεν πρέπει να βάλετε ένα πλαφόν στο μπάτζετ για το επόμενο αγοραστή, ικανό να κρατήσει την ομάδα στην κατηγορία;; Και με αυτό το τρόπο θα προστατέψετε και την ομάδα...
Εγώ δεν μπορώ να κάνω κουμάντο στο πόσα λεφτά θα βάλει ο άλλος. Μπορεί να θεωρεί ότι και με λιγότερα χρήματα μπορεί να κρατήσει την ομάδα στην κατηγορία...

Τι στόχο θα έχει η ομάδα αν τελικά αγωνιστεί στην FootballLeague;
Την παραμονή και πολύ μας πάει. Και τρία εκατομμύρια να βάλω υπάρχει πιθανότητα να πέσουμε. Έχω πει ότι είμαι επικίνδυνος για το Παναιτωλικό και μερικοί το παρεξήγησαν! Εννοούσα ότι με έχουν βάλει στόχο μερικοί και φοβάμαι ότι θα την πληρώσει η ομάδα!

Σε περίπτωση που οι ομάδες γίνουν δεκαεννιά και παραμείνουμε στην κατηγορία, ποιος θα είναι ο στόχος;
Ο στόχος θα είναι πάλι η παραμονή, αλλά αν μείνουμε στην κατηγόρια μεγαλώνουν πολύ οι πιθανότητες να έρθει κάποιος και να αναλάβει την ομάδα... Πάντως απ' ότι φαίνεται είναι πολύ αυτοί που συμφωνούν με αυτήν την πρόταση και υπάρχουν πιθανότητες να μείνουμε στην Α' Εθνική!

Δεν υπάρχουν σχόλια: