«Βροχή» πέφτουν οι καταγγελίες στο ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών) και στην Ένωση Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας για τις οχλήσεις και κυρίως τις παράνομες χρεώσεις και τα εικονικά πακέτα προσφορών από εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας!
Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης, δίνει στη δημοσιότητα περιπτώσεις Αγρινιωτών και Αιτωλοακαρνάνων που έχουν καταγγελθεί.
Ο αριθμός των καταγγελιών είναι μεγάλος, καθώς μόνο στο Αγρίνιο, σύμφωνα με τον κ. Λεχουρίτη, πραγματοποιούνται τέσσερις έγγραφες καταγγελίες κάθε βδομάδα, ενώ οι τηλεφωνικές ξεπερνούν τις δύο σε καθημερινή βάση. Πανελλαδικά το ΙΝΚΑ για το ζήτημα αυτό δέχεται καθημερινά από 10 έως 30 καταγγελίες!
Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης
«Έχουν αποθρασυνθεί οι εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, καθώς το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν πολλαπλασιαστεί τα κρούσματα παραπόνων και καταγγελιών για τις εταιρείες που τηλεφωνούν σε πολίτες οι οποίες άλλα τους υπόσχονται και άλλα τελικά τους δίνουν.
Πρόκειται για κατάφορη καταπάτηση των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Όταν έρχεται ο courier και παραδίδει τον φάκελο με τα συμβόλαια απαιτεί την άμεση υπογραφή του για να το πάρει πίσω και να το επιστρέψει στην εταιρεία. Εκεί είναι η παγίδα. Το συμβόλαιο πρέπει να διαβαστεί καλά και να σταλεί εν καιρώ.
Παρατηρούνται τα φαινόμενα αυτά, διότι οι εταιρείες προσπαθώντας να βρουν νέους πελάτες τάζουν λαγούς με πετραχήλια και όταν στέλνουν τα συμβόλαια διαπιστώνεται εύκολα πως είναι διαφορετικά από αυτά που έχουν υποσχεθεί στο τηλέφωνο.
Οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να γνωρίζουν πως έχουν το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερών στο ενδεχόμενο που έχει επέλθει τηλεφωνική συμφωνία με την εταιρεία, άσχετα με το τι λένε οι εταιρείες. Αυτό ισχύει ακόμη και στο ενδεχόμενο που έχει υπογράφει το συμβόλαιο» τόνισε στη «Σ» ο κ. Λεχουρίτης.
Επιπροσθέτως ο κ. Λεχουρίτης σημείωσε: «παρατηρείται επίσης το φαινόμενο οι εταιρείες να επιβάλουν κυρώσεις ακύρωσης συμβολαίου. Σου επιβάλουν δηλαδή πρόστιμο γι’ αυτό που δεν έχουν υπογράψει, μέχρι και 300 ευρώ. Θα πρέπει λοιπόν, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, που έχει ενημερωθεί για το ακριβώς γίνεται, να επιβάλει αυστηρές κυρώσεις και πρόστιμα. Με τον τρόπο αυτό ο καταναλωτής δεν θα είναι έρμαιο των πάντων. Απορώ πως η κυβέρνηση δεν το έχει θεσμοθετήσει, ώστε μέσα από κάθε παραβατική πράξη που συμβαίνει στην καθημερινότητά μας, να έχει όφελος ο καταναλωτής.
Κάθε εβδομάδα έχω τρείς με τέσσερις καταγγελίες μόνο για το Αγρίνιο και τις παραπέμπω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (210 – 6151 000) ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση. Αν οι καταστάσεις είναι δύσκολες τότε τους ζητώ τα χαρτιά και όσα στοιχεία έχουν και ανάλογα πορευόμαστε. Υπάρχουν και συνεχίζουν να υπάρχουν καταγγελίες για χρεώσεις σε πενταψήφια νούμερα και τηλέφωνα του εξωτερικού. Η χρέωση αυτή είναι 2,98 ευρώ.
Οι καταγγελίες που έχουμε είναι για πρόστιμα επειδή το συμβόλαιο έληξε νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο. Χαρακτηριστική περίπτωση πολίτη; Τη μια μέρα το χρεώθηκε, την επόμενη το ακύρωσε και του ήρθε πρόστιμο 214 ευρώ. Οι συμπεριφορές των εταιρειών είναι απαράδεκτες. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Επίσης, επέβαλαν πρόστιμο 180 ευρώ σε καταναλωτή γιατί δεν δέχθηκε το πρόγραμμα που της είπαν καθώς ήταν ψευδές, δηλαδή ακύρωσε αυτό που δεν είχαν συμφωνήσει».
Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης, δίνει στη δημοσιότητα περιπτώσεις Αγρινιωτών και Αιτωλοακαρνάνων που έχουν καταγγελθεί.
Ο αριθμός των καταγγελιών είναι μεγάλος, καθώς μόνο στο Αγρίνιο, σύμφωνα με τον κ. Λεχουρίτη, πραγματοποιούνται τέσσερις έγγραφες καταγγελίες κάθε βδομάδα, ενώ οι τηλεφωνικές ξεπερνούν τις δύο σε καθημερινή βάση. Πανελλαδικά το ΙΝΚΑ για το ζήτημα αυτό δέχεται καθημερινά από 10 έως 30 καταγγελίες!
Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης
«Έχουν αποθρασυνθεί οι εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, καθώς το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν πολλαπλασιαστεί τα κρούσματα παραπόνων και καταγγελιών για τις εταιρείες που τηλεφωνούν σε πολίτες οι οποίες άλλα τους υπόσχονται και άλλα τελικά τους δίνουν.
Πρόκειται για κατάφορη καταπάτηση των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Όταν έρχεται ο courier και παραδίδει τον φάκελο με τα συμβόλαια απαιτεί την άμεση υπογραφή του για να το πάρει πίσω και να το επιστρέψει στην εταιρεία. Εκεί είναι η παγίδα. Το συμβόλαιο πρέπει να διαβαστεί καλά και να σταλεί εν καιρώ.
Παρατηρούνται τα φαινόμενα αυτά, διότι οι εταιρείες προσπαθώντας να βρουν νέους πελάτες τάζουν λαγούς με πετραχήλια και όταν στέλνουν τα συμβόλαια διαπιστώνεται εύκολα πως είναι διαφορετικά από αυτά που έχουν υποσχεθεί στο τηλέφωνο.
Οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να γνωρίζουν πως έχουν το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερών στο ενδεχόμενο που έχει επέλθει τηλεφωνική συμφωνία με την εταιρεία, άσχετα με το τι λένε οι εταιρείες. Αυτό ισχύει ακόμη και στο ενδεχόμενο που έχει υπογράφει το συμβόλαιο» τόνισε στη «Σ» ο κ. Λεχουρίτης.
Επιπροσθέτως ο κ. Λεχουρίτης σημείωσε: «παρατηρείται επίσης το φαινόμενο οι εταιρείες να επιβάλουν κυρώσεις ακύρωσης συμβολαίου. Σου επιβάλουν δηλαδή πρόστιμο γι’ αυτό που δεν έχουν υπογράψει, μέχρι και 300 ευρώ. Θα πρέπει λοιπόν, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, που έχει ενημερωθεί για το ακριβώς γίνεται, να επιβάλει αυστηρές κυρώσεις και πρόστιμα. Με τον τρόπο αυτό ο καταναλωτής δεν θα είναι έρμαιο των πάντων. Απορώ πως η κυβέρνηση δεν το έχει θεσμοθετήσει, ώστε μέσα από κάθε παραβατική πράξη που συμβαίνει στην καθημερινότητά μας, να έχει όφελος ο καταναλωτής.
Κάθε εβδομάδα έχω τρείς με τέσσερις καταγγελίες μόνο για το Αγρίνιο και τις παραπέμπω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (210 – 6151 000) ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση. Αν οι καταστάσεις είναι δύσκολες τότε τους ζητώ τα χαρτιά και όσα στοιχεία έχουν και ανάλογα πορευόμαστε. Υπάρχουν και συνεχίζουν να υπάρχουν καταγγελίες για χρεώσεις σε πενταψήφια νούμερα και τηλέφωνα του εξωτερικού. Η χρέωση αυτή είναι 2,98 ευρώ.
Οι καταγγελίες που έχουμε είναι για πρόστιμα επειδή το συμβόλαιο έληξε νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο. Χαρακτηριστική περίπτωση πολίτη; Τη μια μέρα το χρεώθηκε, την επόμενη το ακύρωσε και του ήρθε πρόστιμο 214 ευρώ. Οι συμπεριφορές των εταιρειών είναι απαράδεκτες. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Επίσης, επέβαλαν πρόστιμο 180 ευρώ σε καταναλωτή γιατί δεν δέχθηκε το πρόγραμμα που της είπαν καθώς ήταν ψευδές, δηλαδή ακύρωσε αυτό που δεν είχαν συμφωνήσει».
Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου