Μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής έξω από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο ήρθε στην επιφάνεια το θέμα για την καρμανιόλα της Αντιρρίου – Ιωαννίνων, από τον κόμβο Τσίγκα μέχρι και την γέφυρα Ερμίτσας.
Το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας μάλιστα όπως είχε αποκαλύψει η «Σ» σε ρεπορτάζ της τον περασμένο Μάιο με τίτλο: «ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας: Δράση ζωής… για την καρμανιόλα!» προχώρησε στη σύσταση ομάδας εργασίας για την βελτιστοποίηση και άρση της επικινδυνότητας του δρόμου στον οποίο έχουν σημειωθεί δεκάδες τροχαία ατυχήματα αλλά και θανατηφόρα!
Μηχανικοί επί τρεις μήνες μελετούσαν και ανέλυαν ζητήματα επικινδυνότητας του δρόμου, προκειμένου να προβούν σε προτάσεις «θεραπείας», τις οποίες ήδη έχουν ετοιμάσει.
Σύμφωνα με το Πρόεδρο του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας, Λίνο Μπλέτσα, το πόρισμα παραδόθηκε στην Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ και αναμένεται τις επόμενες ημέρες να δημοσιευτεί.
«Στο σημείο που έγινε το πρόσφατο τροχαίο απαιτείται διαχωρισμός του παράδρομου από την Εθνική Οδό, μια νησίδα δηλαδή. Εξίσου απαραίτητη είναι και η κατασκευή πεζογέφυρας, ώστε να μετακινούνται από και προς το ΚΤΕΛ με ασφάλεια οι πολίτες» δήλωσε στη «Σ» ο κ. Μπλέτσας.
Υπενθυμίζουμε πως προσφάτως προσέφυγαν στην Εισαγγελία, το ΙΝΚΑ και η Ένωση Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας, ενώ απέστειλαν και σχετική επιστολή στο Υπουργείο Υποδομών.
Τα αιτήματα των κατοίκων και των επαγγελματιών έχουν πολλάκις εκφραστεί. Ζητούν άρση των τσιμεντένιων στηθαίων, εγκατάσταση εναέριας φωτεινής σήμανσης, κατασκευή διαβάσεων πεζών, κατασκευή κυκλικών κόμβων στην Ερμίτσα και έμπροσθεν της καθέτου σύνδεσης με τους οικισμούς Αι Γιάννη Ρηγανά και Γιαννουζίου όπου θα είναι δυνατή η αναστροφή και φυσικά σωστά και ασφαλή κατασκευή της Ε.Ο. ενώ εξ αρχής είχαν συστήσει επιτροπή. Στην κατεύθυνση αυτή ουκ ολίγες φορές έχει κινηθεί και η Λέσχη Μοτοσικλετιστών Αγρινίου, η οποία έχει πραγματοποιήσει στο παρελθόν κινητοποίηση έξω από το ΚΤΕΛ.
Νίκος Αγγελόπουλος – Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας μάλιστα όπως είχε αποκαλύψει η «Σ» σε ρεπορτάζ της τον περασμένο Μάιο με τίτλο: «ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας: Δράση ζωής… για την καρμανιόλα!» προχώρησε στη σύσταση ομάδας εργασίας για την βελτιστοποίηση και άρση της επικινδυνότητας του δρόμου στον οποίο έχουν σημειωθεί δεκάδες τροχαία ατυχήματα αλλά και θανατηφόρα!
Μηχανικοί επί τρεις μήνες μελετούσαν και ανέλυαν ζητήματα επικινδυνότητας του δρόμου, προκειμένου να προβούν σε προτάσεις «θεραπείας», τις οποίες ήδη έχουν ετοιμάσει.
Σύμφωνα με το Πρόεδρο του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας, Λίνο Μπλέτσα, το πόρισμα παραδόθηκε στην Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ και αναμένεται τις επόμενες ημέρες να δημοσιευτεί.
«Στο σημείο που έγινε το πρόσφατο τροχαίο απαιτείται διαχωρισμός του παράδρομου από την Εθνική Οδό, μια νησίδα δηλαδή. Εξίσου απαραίτητη είναι και η κατασκευή πεζογέφυρας, ώστε να μετακινούνται από και προς το ΚΤΕΛ με ασφάλεια οι πολίτες» δήλωσε στη «Σ» ο κ. Μπλέτσας.
Υπενθυμίζουμε πως προσφάτως προσέφυγαν στην Εισαγγελία, το ΙΝΚΑ και η Ένωση Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας, ενώ απέστειλαν και σχετική επιστολή στο Υπουργείο Υποδομών.
Τα αιτήματα των κατοίκων και των επαγγελματιών έχουν πολλάκις εκφραστεί. Ζητούν άρση των τσιμεντένιων στηθαίων, εγκατάσταση εναέριας φωτεινής σήμανσης, κατασκευή διαβάσεων πεζών, κατασκευή κυκλικών κόμβων στην Ερμίτσα και έμπροσθεν της καθέτου σύνδεσης με τους οικισμούς Αι Γιάννη Ρηγανά και Γιαννουζίου όπου θα είναι δυνατή η αναστροφή και φυσικά σωστά και ασφαλή κατασκευή της Ε.Ο. ενώ εξ αρχής είχαν συστήσει επιτροπή. Στην κατεύθυνση αυτή ουκ ολίγες φορές έχει κινηθεί και η Λέσχη Μοτοσικλετιστών Αγρινίου, η οποία έχει πραγματοποιήσει στο παρελθόν κινητοποίηση έξω από το ΚΤΕΛ.
Νίκος Αγγελόπουλος – Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Γηγενής Αγρινιώτης: Για να βλογήσουμε και λίγο τα γένια μας θα θυμίσουμε ένα από τα πρώτα θέματα που απασχόλησαν αυτό εδώ το blog στις 27 Μαϊου του 2010:Εγκληματικές παραβάσεις μπροστά στο νέο σταθμό ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο.
Σε λίγες μέρες τοποθετήθηκαν πλαστικά κολονάκια,αλλά αυτά σίγουρα δεν ήταν η λύση αφού σε λιγότερο από ένα μήνα "ποδοπατήθηκαν" κι εξαφανίστηκαν.
Ακολούθησε το Σεπτέμβριο του 2010 άρθρο του agrinionews:Πάρτε επειγόντως μέτρα για να μη θρηνήσουμε θύματα στην είσοδο του ΚΤΕΛ. Δυστυχώς από τότε οι αρμόδιοι αγρόν ηγόραζαν και τα τροχαία δυστυχήματα διαδέχονταν το ένα το άλλο και 8 χρόνια μετά ελπίζουμε σε κάποια λύση!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου