Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Μετρητές κίνησης οχημάτων σε Αγρίνιο και στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων (φωτο)


Επί 10 ημέρες λειτουργούσαν μετρητές για την κίνηση των οχημάτων, την βελτίωση του οδοστρώματος και την πιθανή τοποθέτηση φαναριών.

Στο πλαίσιο και στην προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων και των
οδηγών του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τοποθέτησε μηχανήματα μέτρησης της κυκλοφορίας, σε αρκετά σημεία εντός και εκτός της πόλης του Αγρινίου, όπως επίσης και σε όλο το εθνικό δίκτυο της Αντιρρίου – Ιωαννίνων, από Αντίρριο μέχρι Μενίδι!

Σε ότι αφορά το παλαιό εθνικό οδικό δίκτυο, η τοποθέτηση των μηχανημάτων μέτρησης σχετίζεται με την συντήρηση του οδοστρώματος. «Επειδή είναι πολύ δύσκολο να ανανεωθεί το οδόστρωμα από το Αντίρριο μέχρι και το Μενίδι, τοποθετήσαμε τους μετρητές αυτούς, ώστε να δούμε σε ποια σημεία η κυκλοφορία είναι πολύ μεγάλη και σε συνάρτηση με τα πολύ φθαρμένα σημεία να γίνει βελτίωση του οδοστρώματος όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη» δήλωσε στη «Σ» ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Λύτρας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δικτύων και Υποδομών Δυτικής Ελλάδας, Γιάννης Λύτρας

Σχετικά με τους μετρητές στο Αγρίνιο, ο κ. Λύτρας τόνισε: «βάσει επιστημονικής προσέγγισης – αλγόριθμου του ΥΠΟΜΕΔΙ (Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών) τοποθετήθηκαν μετρητές σε διάφορα σημεία στο Αγρίνιο, εντός και εκτός κέντρου, για την μέτρηση της κίνησης. Ο λόγος είναι η πιθανή τοποθέτηση φαναριών. Στο πλαίσιο προγράμματος για την ανανέωση των φωτεινών σηματοδοτών με «έξυπνα φανάρια» εξετάζουμε αν χρειάζεται να τοποθετηθούν φανάρια σε κάποια σημεία. Αυτό δεν σημαίνει πως σε όποια σημεία της πόλης τοποθετήθηκε μετρητής θα τοποθετηθεί και φανάρι. Η διαδικασία έχει ως εξής: Τοποθετούνται μετρητές στους δρόμους με την περισσότερη κίνηση και έπειτα το υπουργείο κρίνει βάσει αλγόριθμου τι πρέπει να γίνει. Δηλαδή αν για παράδειγμα είχαν τοποθετηθεί μετρητές σε 50 σημεία δεν σημαίνει πως και στα 50 αυτά σημεία θα μπουν φανάρια».

Οι μετρητές αυτοί τοποθετήθηκαν για 10 ημέρες και η απόφαση των συγκοινωνιολόγων θα γνωστοποιηθεί τους επόμενους μήνες. Γνώμονας της έρευνας, είναι η ασφαλής κίνηση πεζών και οχημάτων εντός και εκτός του κέντρου του Αγρινίου, αλλά και στο παλαιό οδικό δίκτυο, πέραν της γενικότερης βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Τοποθέτηση αντίστοιχων μετρητών έγιναν στην Πάτρα και τον Πύργο.


Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»

Δεν υπάρχουν σχόλια: