Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Η πρώτη συνέντευξη του νέου Διοικητή του Νοσοκομείου Αγρινίου

Δημήτρης Μιχάλης: «Ξέρω που έρχομαι»

Στους στόχους και στις προτεραιότητες του αναφέρθηκε ο νέος Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Αιτωλοακαρνανίας (Αγρίνιο – Μεσολόγγι) Αγρινιώτης Δημήτρης Μιχάλης ο οποίος μίλησε για πρώτη φορά μετά την ανακοίνωση του διορισμού του στο νοσοκομείο, στον «ΔΥΤΙΚΑ FM 92,8» και στην εκπομπή «10 ΜΕ… ΤΟΝΟ».

Ο κ. Μιχάλης δεν δίστασε να τοποθετηθεί σε σχέση με όλα αυτά που ακούγονται τις τελευταίες ώρες στην περιοχή, αναφορικά με την στάση που θα κρατήσει απέναντι στην Κυβέρνηση, καθώς όπως από την πρώτη στιγμή έγραψε η «Σ» (φύλλο Τρίτης 17 Μαΐου) δεν ανήκει στον λεγόμενο κομματικό σωλήνα του Κυβερνώντος κόμματος, τονίζοντας ότι θα συνεχίσει να στέκεται κριτικά απέναντι στην Πολιτεία, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι θα συμπεριφέρεται ως πολέμιος.

Τι λέει για τα προβλήματα των νοσοκομείων της περιοχής και την κομματική… του ταυτότητα

«Μπορεί πράγματι να λείπω αρκετά χρόνια από το Αγρίνιο, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι έχω χάσει τους δεσμούς και την επαφή μου με την περιοχή, που τόσο πολύ αγαπώ. Εξάλλου η αγάπη μου για τον τόπο μου, ήταν ο παράγοντας που με ώθησε να καταθέσω ενδιαφέρον για το νοσοκομείο.

Από τη μία ωστόσο το γεγονός ότι απουσίαζα για αρκετά χρόνια είναι καλό, καθώς έχω μείνει μακριά από πιθανές «παρέες» και «ίντριγκες» που υπάρχουν, από την άλλη όμως αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ στην περιοχή και να γνωριστώ με τους τοπικούς φορείς.

Αυτό που σε αυτή τη φάση μπορώ να πω είναι ότι δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να αποτύχει.

Γνωρίζω καλά τα προβλήματα που υπάρχουν στα νοσηλευτικά ιδρύματα και θεωρώ ότι με την συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων και με την σωστή αξιοποίηση του ανθρωπίνου δυναμικού, μπορούμε να δώσουμε λύσεις και να έχουμε αποτελέσματα.Για το λόγο αυτό θέλω τους φορείς της περιοχής δίπλα μου.

Πράγματι υπάρχουν τραγικές ελλείψεις, ωστόσο δεν θα αφήσω το χρόνο να πάει χαμένος από τη μέρα που θα αναλάβω και επίσημα την Διοίκηση. Γνωρίζω πλήρως που πηγαίνω και τι θα αναλάβω» υποστήριξε ο νέος Διοικητής του νοσοκομείου Αγρινίου, ο οποίος θα αναλάβει και επισήμως τα καθήκοντά του τις προσεχείς μέρες, μιας και απομένει η δημοσίευση διορισμού του στο Φύλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.

«Δεν έχω κομματική ταυτότητα – Δεν μου ζήτησαν κομματική ταυτότητα»

Στη συνέχεια ο κ. Μιχάλης πήρε θέση για την στάση που θα κρατήσει έναντι της Κυβέρνησης μιας και ο ίδιος δεν είναι κομματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Δεν έχω καμία κομματική ταυτότητα. Θα συνεχίσω να κινούμαι όπως έπραττα μέχρι σήμερα.Δηλαδή κριτικά απέναντι στην Κυβέρνηση, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα είμαι πολέμιός της, αλλά συνεργάτης της. Με επέλεξαν με βάση το βιογραφικό μου και χωρίς να μου ζητήσουν κομματική ταυτότητα».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη ο κ. Μιχάλης έχει ξεκινήσει έστω και ανεπίσημα τον πρώτο κύκλο επαφών του, με εμπλεκόμενους από τον χώρο της υγείας στην περιοχή, έτσι ώστε να έχει πλήρη επίγνωση των προβλημάτων, πριν την ανάληψη των καθηκόντων του.

Νίκος Αγγελόπουλος 
Εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: