Ένα από τα θέματα που «καίνε» κάθε Δεκέμβρη τους Έλληνες πολίτες είναι η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, ενώ πλέον και με την οικονομική κρίση δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις των καταθέσεων πινακίδων στις τοπικές Δ.Ο.Υ.
Στο Αγρίνιο την τελευταία διετία η «πορεία» καταγράφει ανοδικά επίπεδα.
Το 2013 κατατέθηκαν οι περισσότερες πινακίδες από κάθε άλλη χρονιά, φτάνοντας στις 1.860, ενώ οι ουρές προκαλούσαν «έμφραγμα» ακόμη και στην εξυπηρέτηση φορολογούμενων για άλλες υποχρεώσεις με τη Δ.Ο.Υ να αναγκάζεται να τοποθετεί πρόσθετους υπαλλήλους στο τμήμα των αυτοκινήτων. Ένα χρόνο αργότερα, το 2014, κατατέθηκαν 579 λιγότερες, ενώ και πέρσι η απόκλιση δεν απείχε ιδιαίτερα.
Οι πινακίδες των επαγγελματικών αυτοκινήτων κατατίθενται στο Μηχανολογικό και κατ’ επέκταση ο αριθμός των κατατεθειμένων πινακίδων αυξάνεται. Ωστόσο, σύμφωνα με τα δεδομένα του περασμένου έτους, περισσότερες από 645.000 πινακίδες κατατέθηκαν στα γκισέ των κατά τόπους Δ.Ο.Υ τους πρώτους μήνες του 2015, εκ των οποίων το 83% αφορούσε αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.800 κ.ε.
Φέτος, μέχρι στιγμής η ροή των φορολογούμενων που καταθέτουν πινακίδες στο Αγρίνιο κρίνεται ως ομαλή, αφού πάντα το «μεγάλο κύμα» καταγράφεται από τις 20 Δεκεμβρίου και έπειτα, άρα και φέτος η Δ.Ο.Υ της πόλης θα «υποδεχθεί» αρκετούς σ’ αυτό το χρονικό διάστημα μέχρι και το τέλος του έτους, αν και η εκτίμηση που κυριαρχεί για φέτος είναι πως «ότι κατατέθηκε – κατατέθηκε, αφού πλέον οι περισσότεροι χρησιμοποιούν όποια μεταφορικά μέσα έχουν ανάγκη».
Κων/νος Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Στο Αγρίνιο την τελευταία διετία η «πορεία» καταγράφει ανοδικά επίπεδα.
Το 2013 κατατέθηκαν οι περισσότερες πινακίδες από κάθε άλλη χρονιά, φτάνοντας στις 1.860, ενώ οι ουρές προκαλούσαν «έμφραγμα» ακόμη και στην εξυπηρέτηση φορολογούμενων για άλλες υποχρεώσεις με τη Δ.Ο.Υ να αναγκάζεται να τοποθετεί πρόσθετους υπαλλήλους στο τμήμα των αυτοκινήτων. Ένα χρόνο αργότερα, το 2014, κατατέθηκαν 579 λιγότερες, ενώ και πέρσι η απόκλιση δεν απείχε ιδιαίτερα.
Οι πινακίδες των επαγγελματικών αυτοκινήτων κατατίθενται στο Μηχανολογικό και κατ’ επέκταση ο αριθμός των κατατεθειμένων πινακίδων αυξάνεται. Ωστόσο, σύμφωνα με τα δεδομένα του περασμένου έτους, περισσότερες από 645.000 πινακίδες κατατέθηκαν στα γκισέ των κατά τόπους Δ.Ο.Υ τους πρώτους μήνες του 2015, εκ των οποίων το 83% αφορούσε αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.800 κ.ε.
Φέτος, μέχρι στιγμής η ροή των φορολογούμενων που καταθέτουν πινακίδες στο Αγρίνιο κρίνεται ως ομαλή, αφού πάντα το «μεγάλο κύμα» καταγράφεται από τις 20 Δεκεμβρίου και έπειτα, άρα και φέτος η Δ.Ο.Υ της πόλης θα «υποδεχθεί» αρκετούς σ’ αυτό το χρονικό διάστημα μέχρι και το τέλος του έτους, αν και η εκτίμηση που κυριαρχεί για φέτος είναι πως «ότι κατατέθηκε – κατατέθηκε, αφού πλέον οι περισσότεροι χρησιμοποιούν όποια μεταφορικά μέσα έχουν ανάγκη».
Κων/νος Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου