Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Δημήτρης Ντόκας: Τούτο το δημοσίευμα τ’ αφιερώνω σε σένα …Με σπαραγμό… Σύντροφε Βαγγέλη…


Ποιο δρομί                 108
      ***
Είδα, έμαθα, πικράθηκα
Χρόνια  έψαξα, μαράθηκα
Λάθη μέτρησα,  μ’ απόγνωση
Μα δε βρήκα, κατανόηση.

Ποιο δρομί, πες μου να πάρω
Και που να σταθώ
Στο ταξίδι μου, ποιον φάρο
Να εμπιστευτώ.

Έζησα χαρές, αγάπησα
Σε αγώνες, πρωτοστάτησα
Δίκια, έχτισα στο δρόμο μου
Θλίψη, φόρτωσα στον ώμο μου.
                                                                                                                                       
                            Δημήτρης Ντόκας

Αυτούς τους στίχους τους έγραψα … είκοσι και… χρόνια πριν!
Είχα την ευτυχία να τους μελοποιήσει ο Αξιόλογος συντοπίτης μας Συνθέτης….συγγενής και συμμαθητής μου… (απ’ το Παναιτώλιο) ο Γιάννης ο Ψειμάδας!!

Αν μου δώσει ο Γιάννης το δικαίωμα … (γιατί το τραγούδι ανήκει μισό-μισό σ’ αυτόν που γράφει τους στίχους και σ’ αυτόν που γράφει τη μουσική) αυτό το τραγούδι μας... θα σας το παρουσιάσω… σε Video clip!!!

Απόψε για μιαν ακόμα φορά … δε θα σας αναρτήσω θέματα της επικαιρότητας!
Εξ’ άλλου φρονώ πως τα τετριμμένα …. Της πληροφόρησής σας!! Λίγη αξία έχουν μπροστά στ’ αληθινά κι από καρδιάς… ταπεινά γραφόμενά μου!!! 

Με την ψυχή μου θα πάω…
ποιητικά παραπέρα… όπως μ’ αρέσει και αποδεδειγμένα μπορώ…

ΥΓ: Τούτο το δημοσίευμα τ’ αφιερώνω σε σένα …Με σπαραγμό… Σύντροφε Βαγγέλη… που είσαι …κάπου στην Ευρώπη….που πέρασες τα σύνορα της Πατρίδας μας!!!

Δημήτρης Ντόκας

Παλιότερα ... έγραψα κι αυτά: 

prototypia: ΠΟΙΗΣΗ - ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...


μετέπειτα ξανάγραψα κι αυτά: 

prototypia: Πέρα απ' τα σύνορα της Πατρίδας μας!!


και  αυτό το κείμενο ... που τότε ... αμφισβητήθηκε  από σένα…σήμερα τι έχεις να μου πεις;

prototypia: «Διότι η μετανάστευσις είναι κατάρα δια τον τόπον»!!!

από http://www.prototypia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: