Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Καταγγελία σοκ με ονόματα για χρηματισμό της ΕΠΣ Χανίων με 784.000 ευρώ (ηχητικό)


Η δυσοσμία που αναδίδεται από τον οχετό του ελληνικού ποδοσφαίρου έχει αρχίσει να γίνεται ολοένα και πιο έντονη, με τις απίστευτες καταγγελίες του Γιώργου Βούρβαχη να αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΣ Χανίων,
μιλώντας σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΠΟΡ FM, κατήγγειλε ότι η συγκεκριμένη Ένωση της Κρήτης εξαγοράστηκε με το ποσό των 784.000 ευρώ (!) και μάλιστα από χρήματα που, όπως ισχυρίστηκε ο ίδιος, έβγαλε ο Μανώλης Κονταρός από… σακ-βουαγιάζ σε εκδήλωση που διοργάνωσε.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι τα τηλέφωνα και το γραφείο του παρακολουθούνταν από την Ασφάλεια, ενώ συμπλήρωσε ότι δέχτηκε απειλές από ανθρώπους που προέρχονταν από το περιβάλλον του Βαγγέλη Μαρινάκη.

ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ Κ. ΒΟΥΡΒΑΧΗ:


Αναλυτικά ο κύριος Βούρβαχης μίλησε για:

-το πώς εξηγεί την προσφυγή του Βίκτωρα Μητρόπουλου που προκάλεσε αλλαγές στην ΕΠΟ και καθυστέρηση στη διαδικασία των εκλογών: «Και εμένα που προκάλεσε μεγάλη έκπληξη η κίνησή του να κάνει προσφυγή ο Βίκτωρας. Δεν μπορώ να εξηγήσω και να αιτιολογήσω τον λόγο που το έκανε».

-το ποιον ευνοούν οι τελευταίες εξελίξεις
: «Κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτή η κατάσταση ευνοεί την τωρινή διοίκηση, επειδή θα καθυστερήσει να ξεκαθαρίσει το τοπίο, διότι, όπως βλέπουμε και διαβάζουμε, είχε κλειδώσει η νίκη για τον κύριο Γραμμένο».

-το ποιον θα ευνοούσε μια προσωρινή διοίκηση στην ΕΠΟ: 
«Οικουμενική διοίκηση θέλουν αυτοί που βλέπουν ότι χάνουν το παιχνίδι. Μπορεί να λέει ο κύριος Ελευθεριάδης ότι πιστεύει πως θα κερδίσει, αλλά κανείς δεν λέει ότι θα χάσω, αλλά βλέποντάς τα αντικειμενικά μπορείς να εξαγάγεις κανονικά συμπεράσματα».

-το πόσος καιρός θα χρειαστεί για να υπάρξει οριστική κατάληξη στην υπόθεση ώστε να γίνουν εκλογές: «Αν διοριστεί διοίκηση, θα πάμε σε εκλογές κανονικά. Διαφορετικά θα χρειαστούν αρκετοί μήνες».

-το αν ισχύει ότι πηγαίνει συχνά στο γραφείο του κυρίου Κοντονή: «Είναι ψέματα, είναι αναληθές. Μια φορά πήγα πριν αρκετούς μήνες. Νομίζω τον Ιανουάριο. Έκτοτε δεν είχα επαφή, ούτε τηλεφωνική».

-το ποιος θα ορίσει τους διαιτητές της ερχόμενης αγωνιστικής: «Είναι μια πολύ καλή ερώτηση το ποιος θα κάνει τους ορισμούς. Μην ξεχνάτε ότι το διαιτητικό δικαστήριο λειτουργεί με εντολή της FIFA. Ο κύριος Κουτσοκούμνης είπε, όταν ήρθε εδώ, ότι προτεραιότητα έχουν οι νόμοι του κράτους».

-το γεγονός ότι δεν δείχνει ενεργός ο κύριος Θόδωρος Θεοδωρίδης: 
«Τι να σας πω, δεν ξέρω. Ίσως εμπλακεί τώρα. Πιστεύω ότι θα είναι έντονη η εμπλοκή του, ώστε να δοθεί μια λύση, διότι δεν γίνεται να ταλαιπωρείται άλλο το ποδόσφαιρο. Πιστεύω ότι, αν ισχύσει αυτό που λέγεται ότι θα παρέμβουν FIFA και UEFA, θα πουν: “Ορίσατε μια προσωρινή και όχι με τον άλλο νόμο που απαιτείται χρόνος για να εφαρμοστεί”. Μπορεί το δικαστήριο να προβεί σε κάποιες αλλαγές, ώστε να αποφευχθούν αυτά τα πράγματα. Δεν ξέρω αν έχει ζητηθεί από τον κύριο Θεοδωρίδη».

-τις καταγγελίες ότι αγοράζονται Ενώσεις: «Για τη δική μου Ένωση χρειάστηκαν 784.000 ευρώ. Κατά ομολογία του επικεφαλής του ψηφοδελτίου που δεν ήταν υποψήφιος, επειδή δεν μπόρεσε τελικά. Του κυρίου Βαρουξάκη. Πρώτα αυτόν ρωτάνε. Μέσα σε σακ-βουαγιάζ σε ένα φουαγιέ εδώ σε ξενοδοχείο της πόλης. Το διοργάνωνε ο γνωστός μουσικός, ο κύριος Κονταρός. Δεν ξέρω αν ήταν μπροστά ο κύριος Βαρουξάκης. Αλλά ήταν μπροστά ο κύριος Κονταρός και έβγαζε ζεστά χρήματα και πιστεύω ότι δεν ήταν δικά του λεφτά. Έχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, αλλά αν απευθυνθώ, πιστεύω ότι θα μου πουν ''φέρε αποδείξεις''. Τα πήραν εκπρόσωποι Σωματείων και δεν τα εμφάνισαν στα Σωματεία τα χρήματα. Ξέρω για τη δική μου Ένωση πού έφθασε το ποσό, αλλά δεν μπορώ να πω πού έχουν φθάσει τα ποσά σε άλλες Ενώσεις. Ο άνθρωπος αυτός είχε πει ότι είναι θέμα τιμής να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο. Ο προστάτης και επικεφαλής άλλης παράταξης. Είναι σε κάποια ομάδα και έχει άμεση σχέση μαζί του. Είναι κουμπάροι και όχι μόνο. Παρακολουθούσαν το ιατρείο μου κάποιοι άνθρωποι. Είναι και αστυφύλακας ένας εκ των υποψηφίων. Είχανε βάλει την Ασφάλεια Χανίων για να με παρακολουθεί, το έπαιζε καουμπόης ένας. Έβραζε όλη την ημέρα το τηλέφωνό μου, έφτιαχνες αβγό πάνω.

»Υπάρχει μια φυλλάδα εδώ της πόλης με κουτσομπολίστικα που γράφει εναντίον μου συνέχεια. Δεν έχω μιλήσει με τον κύριο Κονταρό και ούτε πρόκειται, μου φέρθηκε ανέντιμα. Με διαβεβαίωνε ότι δεν ισχύουν αυτά που λέγονται και ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα από αυτά που λένε ότι κάνει. Δεν ενόχλησα κανέναν εγώ».

-το αν δέχθηκε τηλεφωνήματα από την πλευρά του Ολυμπιακού: «Με πήραν από τον Ολυμπιακό. Με πήρε ο Μανώλης ο Κονταρός. Με τον κύριο Μαρινάκη δεν έχω μιλήσει. Με πήραν άτομα φιλικά προσκείμενα στον κύριο Μαρινάκη, με ρώτησαν γιατί δήλωσα αυτά που δήλωσα για τις Ενώσεις. Η φιλοσοφία των μηνυμάτων ήταν: “σήκω φύγε, θα σε… αυτό, θα σε κάνουμε, θα σε ράνουμε”. Δεν μου είπαν ότι θα με ρίξουν σε χαντάκια και τέτοια. Είναι πακιστανικός αριθμός πάντως. Ξέρω ποιος τα έστελνε τα μηνύματα. Τα έστελνε φίλος του Κονταρού. Πρόκειται για φίλο μου που έχει ευεργετηθεί από εμένα. Τα έχω τα μηνύματα και αν χρειαστεί, θα τα καταθέσω. Δεν τα κατέθεσα επειδή έτσι με συμβούλεψαν οι δικηγόροι μου. Ούτε πήρα τηλέφωνο κανέναν και ούτε θα απαντήσω σε κανέναν. Η Δικαιοσύνη θα θέλει στοιχεία. Εγώ έχω τα μηνύματα».

-τον λόγο που δεν έχει απευθυνθεί στη Δικαιοσύνη: «Ξέρω ότι δεν πρόκειται να βρω άκρη, θα ταλαιπωρηθώ. Αυτό θα γίνει και τίποτε περισσότερο. Ψέματα εγώ δεν λέω και όποιος θέλει να μου κάνει μήνυση, ας μη με προκαλούν. Αν με αναγκάσουν, θα μιλήσω. Έχω πράγματα φυλαγμένα και μηνύματα. Εκεί που είναι το φουαγιέ στο ξενοδοχείο δίπλα είναι η στρατιωτική λέσχη και την ώρα της συναλλαγής αυτό το άτομο τα άκουγε όλα. Δεν πήγα στη Δικαιοσύνη έως τώρα, αλλά εδώ βουίζουν τα Χανιά. Έβραζε το τηλέφωνό μου, δεν προλάβαινα να μιλήσω με κάποιον και τον έπιαναν κατευθείαν. Δεν με κάλεσε ποτέ κανένας, ας με καλέσουν και θα πάω. Είχα πάει σε εισαγγελέα όταν μου έκαναν ''κηδεία'' σε site για τις εκλογές που έκανα και μου είπε: ''Ε, εντάξει τι να κάνω;'' Μου έκαναν την κηδεία τότε, τώρα θέλουν να μου κάνουν και τα σαράντα. Ξέρουν πολύ καλά ότι έχω προσφέρει στο ποδόσφαιρο και το έχω κάνει ανιδιοτελώς».

-το αν ξέρει αν γνώριζε τα όσα συνέβαιναν ο κύριος Κοντονής: «Τα μάθαινε όλα ο κύριος Κοντονής απ’ ό,τι ξέρω, δεν είχα πάει να του μιλήσω».

-τις πιέσεις σε πολιτικούς των Χανίων: «Τους είχαν στύψει τους ανθρώπους, υπήρχε πίεση σε προσωπικό επίπεδο. Είχαν απειληθεί κιόλας ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Μιλάμε για εγκληματική οργάνωση 100%».
http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: