Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Δημήτρης Κυριακίδης στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ: «Αν δεν κληθώ στην εθνική δεν σταματά για εμένα το ποδόσφαιρο»


Στην ΕΡΑσπορ και στην εκπομπή πρώτη σελίδα, με τον Δημήτρη Μαλισιώβα, μίλησε ο τερματοφύλακας του Παναιτωλικού, Δημήτρης Κυριακίδης.
Αναλυτικά όσα είπε ο 30χρονος γκολκιπερ:

Για το πέρασμα του από τον ΠΑΟΚ: «Βρέθηκα 18 χρονών στον ΠΑΟΚ. Ήταν πολύ δύσκολο εκείνη την εποχή να αγωνιστώ. Αποκόμισα εμπειρίες στον και αυτό με βοήθησε στη συνέχεια».
Για το ενδεχόμενο να αγωνίζονται ξένοι στην Εθνική ομάδα: «Δεν είναι ότι καλύτερο να έρχονται ξένοι παίκτες στην Εθνική ομάδα. Τόσα χρόνια να παίξουν ένας-δυο είναι λογικό. Πάντως δεν είμαι αυτός που θα το κρίνω. Πρέπει να στηριζόμαστε στους Έλληνες. Μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα στην Εθνική ομάδα».
Για τους τερματοφύλακες στην Εθνική ομάδα: «Είναι καλοί τερματοφύλακες και οι τρεις. Παίζει μεγάλο ρόλο το γεγονός αγωνίζονται σε μεγάλες ομάδες, που είναι κριτήριο επιλογής για έναν προπονητή. Όμως θεωρώ ότι πρέπει παράλληλα ο εκάστοτε τεχνικός να δίνει προσοχή σε γκόλκιπερ που αγωνίζονται σε μικρότερες ομάδες, όπως αγωνίζομαι εγώ. Αυτό που κοιτάω είναι να είμαι υγιής και να παίζω κάθε Κυριακή στην ομάδα μου».
Για τη μη κλήση του στην Εθνική ομάδα μέχρι τώρα: «Έχω συναντήσει και έχω δει πολλά πράγματα στην καριέρα μου. Αν δεν κληθώ στην εθνική δεν σταματά για εμένα το ποδόσφαιρο. Είναι σημαντικό μεν να κληθείς στην εθνική, σημαντικότερο να αγωνιστείς».
Για την προσφορά του στον Παναιτωλικό μέχρι τώρα: «Είναι σημαντικό να βοηθάει ένας τερματοφύλακας την ομάδα του, αυτή είναι η δουλειά του. Είναι καλό να έχει μια ομάδα έναν καλό τερματοφύλακα και να τον εμπιστεύεται. Κάθε πόντο που μπορεί να παίρνουμε είναι σημαντικό για την συνέχεια».
Για τη δουλειά του τερματοφύλακα μέσα στο παιχνίδι: «Ο τερματοφύλακας πρέπει να είναι έτοιμος, είτε έχει μια φάση, είτε έχει 10. Δεν είναι καλό να δέχεται 15 τελικές σε ένα αγώνα. Μακάρι να ήμουν σε ομάδα που να είχα μια-δυο φάσεις να αντιμετωπίσω. Με την Κέρκυρα δυο φορές χρειάστηκε και τις δυο ήμουν εκεί».
Για το αν ο Παναιτωλικός μπορεί να είναι η έκπληξη του φετινού πρωταθλήματος: «Θέλουμε να είμαστε η έκπληξη. Δεν έχει καμιά σχέση η περυσινή χρονιά με την φετινή. Ο προπονητής μας βοήθησε. Δουλέψαμε παραπάνω και πιο καλά. Θέλουμε να διατηρήσουμε την μαχητικότητα μας. Έχουμε το ρόστερ και όλα τα φόντα να φτάσουμε πιο ψηλά από πέρσι».
Για τον Στιλ: «Όσο μεγαλύτερη είναι η ομάδα που παίζεις, τόσο μεγαλύτερη είναι η κριτική. Ο Στιλ είναι πολύ καλός τερματοφύλακας. Έχει καλά στοιχεία και τον έχω παρακολουθήσει για να πάρω κάποια πράγματα από αυτόν. Σε όλα τα πρωταθλήματα κάθε Κυριακή τέτοια γκολ μπαίνουν, συμβαίνει αυτό. Εγώ σαν Δημήτρης και πέναλτι να δεχθώ νομίζω πως έχω ευθύνη. Συνολικά νομίζω ο Στιλ έχει δώσει βαθμούς στον Παναθηναϊκό, το ότι έχει κάνει κάποια λάθη, δεν σημαίνει ότι μπορεί να δεχθεί κριτική. Στο επόμενο παιχνίδι μπορεί να δώσει βαθμούς στον Παναθηναϊκό».
Επιμέλεια κειμένου: Μάριος Μπόγδος
Φωτογραφία: eurokinissi/actionimages

Δεν υπάρχουν σχόλια: