Κλείδωσε η παράδοση στην κυκλοφορία του δεύτερου τμήματος από τον κατασκευαστή της Ιόνιας Οδού με τον λόγο να δίνεται στην Ήπειρο.
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές στις 22 Φεβρουαρίου
με κάθε επισημότητα, προγραμματίζεται να παραδοθεί το δεύτερο αυτοτελές τμήμα, το Καμπή-Πέρδικα από την κατασκευάστρια εταιρεία της Ιόνιας Οδού, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.
Το Καμπή-Πέρδικα μήκους 37χλμ αντικαθιστά το σημερινό οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού Άρτας-Ιωαννίνων, ένα από τα στενότερα, δυσκολότερα οδικά τμήματα στο οποίο κάθε χρόνο ο φόρος αίματος είναι μεγάλος καθώς συμβαίνουν δεκάδες τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα. Από το σύνολο του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, το συγκεκριμένο τμήμα θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως "Τέμπη" της Ηπείρου και λόγω της γεωμορφολογίας της περιοχής.
Η υφιστάμενη παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας είναι από το 129ο έως το 145ο χλμ. (16χλμ) μαζί με το τμήμα Καμπή – Πέρδικα που είναι από το 145ο έως το 182ο χλμ. (37χλμ) θα δημιουργήσουν ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 53χλμ. Το τμήμα αυτό θα συντομεύσει την χρονοαπόσταση από/προς τα Ιωάννινα κατά περίπου 30 λεπτά, μικραίνοντας ακόμα περισσότερο τη διαδρομή.
Το τμήμα Καμπή-Πέρδικα έχει 4 ανισόπεδους κόμβους: 1.Ανισόπεδος Κόμβος Φιλιπιάδας, 2.Ανισόπεδος Κόμβος Γοργόμυλου, 3.Ημικόμβος Αμμοτόπου, 4.Ανισόπεδος Κόμβος Τερόβου. Διαθέτει 2 λωρίδες + ΛΕΑ Στο τμήμα θα λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων Τερόβου, όχι όμως από την παράδοση που έρχεται αλλά από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου στα τέλη Μαρτίου.
ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 57% ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Το Καμπή-Πέρδικα μαζί με το Κεφαλόβρυσο-Αμφιλοχία δημιουργούν συνολικά αυτοκινητόδρομο μήκους 112χλμ, δηλαδή μεγαλύτερο του 57% του δρόμου (έχει συνολικό μήκος 196χλμ) θα είναι στην κυκλοφορία.
Η απόσταση Αθήνα-Ιωάννινα θα καλύπτεται σε περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά, με τους οδηγούς να πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς μέχρι την παράδοση του δρόμου θα πρέπει να μπαίνουν και να βγαίνουν από τον αυτοκινητόδρομο 4 φορές.
Για τα "στατιστικά" του δρόμου επίσης έχει αξία να πούμε ότι παραδίδεται στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα που ανήκει διοικητικά στην Ήπειρο (από την κατασκευάστρια της παραχώρησης καθώς από το 2009 λειτουργεί η παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας), κάνοντας κατά το ήμισυ το όνειρο της περιοχής για ένα σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο προς Πελοπόννησο και Αθήνα.
Στα ώριμα τμήματα συγκαταλέγεται και το Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 32χλμ που απομένουν μόνο λεπτομέρειες. Αντίθετα το δύσκολο τμήμα είναι το Αμφιλοχία-Πελλάνα μήκους 15χλμ που μάλλον θα δοθεί λίγο αργότερα χρονικά και το "κούμπωμα" με την Εγνατία Οδό.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές στις 22 Φεβρουαρίου
με κάθε επισημότητα, προγραμματίζεται να παραδοθεί το δεύτερο αυτοτελές τμήμα, το Καμπή-Πέρδικα από την κατασκευάστρια εταιρεία της Ιόνιας Οδού, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.
Το Καμπή-Πέρδικα μήκους 37χλμ αντικαθιστά το σημερινό οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού Άρτας-Ιωαννίνων, ένα από τα στενότερα, δυσκολότερα οδικά τμήματα στο οποίο κάθε χρόνο ο φόρος αίματος είναι μεγάλος καθώς συμβαίνουν δεκάδες τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα. Από το σύνολο του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, το συγκεκριμένο τμήμα θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως "Τέμπη" της Ηπείρου και λόγω της γεωμορφολογίας της περιοχής.
Η υφιστάμενη παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας είναι από το 129ο έως το 145ο χλμ. (16χλμ) μαζί με το τμήμα Καμπή – Πέρδικα που είναι από το 145ο έως το 182ο χλμ. (37χλμ) θα δημιουργήσουν ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 53χλμ. Το τμήμα αυτό θα συντομεύσει την χρονοαπόσταση από/προς τα Ιωάννινα κατά περίπου 30 λεπτά, μικραίνοντας ακόμα περισσότερο τη διαδρομή.
Το τμήμα Καμπή-Πέρδικα έχει 4 ανισόπεδους κόμβους: 1.Ανισόπεδος Κόμβος Φιλιπιάδας, 2.Ανισόπεδος Κόμβος Γοργόμυλου, 3.Ημικόμβος Αμμοτόπου, 4.Ανισόπεδος Κόμβος Τερόβου. Διαθέτει 2 λωρίδες + ΛΕΑ Στο τμήμα θα λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων Τερόβου, όχι όμως από την παράδοση που έρχεται αλλά από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου στα τέλη Μαρτίου.
ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 57% ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Το Καμπή-Πέρδικα μαζί με το Κεφαλόβρυσο-Αμφιλοχία δημιουργούν συνολικά αυτοκινητόδρομο μήκους 112χλμ, δηλαδή μεγαλύτερο του 57% του δρόμου (έχει συνολικό μήκος 196χλμ) θα είναι στην κυκλοφορία.
Η απόσταση Αθήνα-Ιωάννινα θα καλύπτεται σε περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά, με τους οδηγούς να πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς μέχρι την παράδοση του δρόμου θα πρέπει να μπαίνουν και να βγαίνουν από τον αυτοκινητόδρομο 4 φορές.
Για τα "στατιστικά" του δρόμου επίσης έχει αξία να πούμε ότι παραδίδεται στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα που ανήκει διοικητικά στην Ήπειρο (από την κατασκευάστρια της παραχώρησης καθώς από το 2009 λειτουργεί η παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας), κάνοντας κατά το ήμισυ το όνειρο της περιοχής για ένα σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο προς Πελοπόννησο και Αθήνα.
Στα ώριμα τμήματα συγκαταλέγεται και το Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 32χλμ που απομένουν μόνο λεπτομέρειες. Αντίθετα το δύσκολο τμήμα είναι το Αμφιλοχία-Πελλάνα μήκους 15χλμ που μάλλον θα δοθεί λίγο αργότερα χρονικά και το "κούμπωμα" με την Εγνατία Οδό.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου