Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017

Καυτές γραμμές επικοινωνίας με τον γίγαντα Φλαμπουράρη! Αν... έχετε προβλήματα ή παράπονα

Ανοιξε το kathimerinotita.gr,τηλεφωνικές γραμμές,φαξ και email και σας περιμένει... πίνοντας φραπεδάκι!!!

Ο τιτανοτεράστιος υπουργός Επικρατείας,Αλέξανδρος Φλαμπουράρης,που δεν βλέπει ανθρώπους να ψάχνουν στους κάδους σκουπιδιών τώρα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και ζητά τη συμβολή τους «για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή»!

Σε μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην αμεσότερη επικοινωνία του πολίτη με την κυβέρνηση με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση και αντιμετώπιση ζητημάτων της καθημερινότητας, προχώρησε ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης.

Προς το σκοπό αυτό ζητά την άμεση επικοινωνία των πολιτών μέσω συγκεκριμένων ιστοσελίδων και τηλεφωνικών γραμμών και ηλεκτρονικών διευθύνσεων, συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών του.

"Απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας", αναφέρεται συγκεκριμένα στη σχετική ανακοίνωση του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη.

Υπογραμμίζεται, επίσης, ότι "η επίλυση των προβλημάτων θα είναι το κύριο μέλημά μας και ταυτόχρονα η αξιολόγηση, η ομαδοποίηση και η επεξεργασία ώστε να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής".

Αντιγράφουμε από την ιστοσελίδα kathimerinotita.gov.gr

Τι σημαίνει "Καθημερινότητα"
Η καθημερινότητα του πολίτη επηρεάζεται καθοριστικά από σειρά σχέσεων στις οποίες κομβικό ρόλο παίζει το κράτος και ο διοικητικός του μηχανισμός. Αφορά ζητήματα όπως, για παράδειγμα, η σχέση με τις εφορίες, με το σχολείο, με τις πολεοδομίες, με τα ασφαλιστικά ταμεία, με το σύστημα υγείας.

Η κυβέρνηση δημιούργησε ένα ειδικό χαρτοφυλάκιο για θέματα καθημερινότητας που θα αναλάβει την στήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα τα οποία σχετίζονται με την οργανωτική και διοικητική αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης. Για πρώτη φορά ένας Υπουργός Επικρατείας επιφορτίζεται με το καθήκον της συγκέντρωσης και αξιολόγησης θεμάτων που απασχολούν την καθημερινότητα των πολιτών.

ΣΚΟΠΟΣ
  • Δημιουργία μιας γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και κυβέρνησης
  • Καταγραφή των θεμάτων καθημερινότητας που απασχολούν τον πολίτη
  • Αξιολόγηση και κατηγοριοποίησή τους
  • Συντονισμός και παρακολούθηση δράσεων για την επίλυσή τους
  • Ανάληψη κυβερνητικών πρωτοβουλιών σε θέματα ποιότητας ζωής
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Η δομή για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητας του πολίτη έχει συγκροτηθεί υπό τον Υπουργό Επικρατείας Αλέξανδρο Φλαμπουράρη, προκειμένου να αναλάβει πρωτοβουλίες και να συντονίσει δράσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών. Επικουρείται από τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού του Κυβερνητικού Έργου.

ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ
Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.
Ζητάμε από τους πολίτες να μας αποστείλουν θέματα τα οποία βρίσκουν μπροστά τους, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.
Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Τα θέματα που καταγράφονται ταξινομούνται κυρίως στις παρακάτω ομάδες:

– Ατομικά ή αυτά που απασχολούν μικρές ή μεγάλες ομάδες πολιτών.
– Αυτά που επιλύονται με συνεχή και επίμονο συντονισμό και παρακολούθηση των εμπλεκόμενων φορέων.
– Αυτά που αφορούν κακοδιοίκηση και διαφθορά.
– Αυτά που χρειάζονται κανονιστικές ρυθμίσεις, αποφάσεις οργάνων κλπ.
– Αυτά που απαιτούν νομοθετικές παρεμβάσεις.

Ακολουθούν αναλυτικά οι τρόποι επικοινωνίας που παραθέτει ο υπουργός Επικρατείας:

-στην ηλεκτρονική σελίδα: kathimerinotita.gov.gr
(μέσω υποβολής φόρμας)

-στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kathimerinotita@ypep.gr

Καθώς επίσης και στα παρακάτω τηλέφωνα,φαξ και email:

-Στα τηλ: 2103385314,φαξ: 2103385317, email: a.flampouraris@parliament.gr

-Στα τηλ: 2103385305, φαξ: 2103385210, email: ypep.co@ypep.gr

-Στα τηλ: 2103385100, φαξ: 2103385109, email: ypep.co@ypep.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: