Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Νέα σφοδρή επίθεση Καζαντζή σε Παπαναστασίου


Τον λόγο πήρε μετά από πολύωρη αναμονή στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δημοτικός Σύμβουλος Νίκος Καζαντζής, ο οποίος επιτέθηκε στο Δήμαρχο Αγρινίου Γιώργο Παπαναστασίου.

Ο κ. Καζαντζής διευκρίνισε πως «δεν ζήτησα ποτέ από τον Παπαναστασίου καμία καρέκλα.
Έχει το δικαίωμα να αλλάζει τους Αντιδημάρχους, αλλά ουσιαστικά ενήργησε αντίθετα με την βούληση του κόσμου. Ο Παπαναστασίου με την ενέργεια αυτή δείχνει την «γνώση» του στον Καλλικράτη, αλλά και την παρορμητικότητα της ενέργειάς του».

Επίσης, ο κ. Καζαντζής συνέχισε λέγοντας πως «διάγω με αξιοπρέπεια το βίο μου στα κοινά. Προσβλήθηκα ουκ ολίγες φορές», ενώ αναφέρθηκε και στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Αγρινίου, κάτι που είχε κάνει και στην προ ημερών συνέντευξη τύπου που είχε παραχωρήσει υπογραμμίζοντας ότι «ο Γενικός Γραμματέας είναι άριστος γνώστης του αντικειμένου του και διαθέτει καλή προσωπικότητα, ωστόσο δεν έλαβε λαϊκή εντολή από το κόσμο. Δεν άσκησα ποτέ τα καθήκοντά μου, καθώς με παρέκαμπταν. Δεν θέλησα να με κατηγορήσουν για ρήξη», ενώ, απευθυνόμενος προσωπικά στο Δήμαρχο Αγρινίου, ανέφερε «κρύψου όσο θέλεις, κρύψου σπίτι σου, στην τουαλέτα, στο γραφείο σου. Θα είμαι εδώ» καθώς την ώρα που μιλούσε ο κ. Παπαναστασίου απουσίαζε από τη θέση του.

Κώστας Χονδρός
http://sinidisi.gr

Δηλώσεις γεμάτες από «δριμύ κατηγορώ» ήταν οι αποψινές δηλώσεις του πρώην Αντιδημάρχου Αγρινίου κ. Καζαντζή αναφορικά με την πρόσφατη απομάκρυνσή του από τη δημοτική αρχή.
20160627_212509
Ο κ. Καζαντζής πήρε το λόγο κατά τη διάρκεια της αποψινής συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ευχαριστώντας αρχικά τις δυο παρατάξεις (Τραπεζιώτη-Μοσχολιού) για την ευγενική τους παραχώρηση να καθίσει ανάμεσά τους. Εν συνεχεία τόνισε πως ο κ. Παπαναστασίου δεν είναι ικανός να δώσει τις σωστές απαντήσεις και πως ο ίδιος δεν ζήτησε τίποτα ποτέ από τον Δήμαρχο Αγρινίου, κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος ο κ. Παπαναστασίου κατά τον κ. Καζαντζή. 
Υποστήριξε επίσης πως ο Δήμαρχος κάνει απρεπείς δηλώσεις ανά διαστήματα και πως ο ίδιος ορίστηκε στη θέση του Αντιδημάρχου από τους πολίτες κι όχι από τον κ. Παπαναστασίου.
Ο κ. Καζαντζής συνέχισε λέγοντας πως τιμά και σέβεται τους ανθρώπους της παράταξης με τους οποίους συνεργάστηκε σε φιλικό κλίμα και ήταν συνοδοιπόρος για πολλά χρόνια. 
Ο κ. Παπαναστασίου, σύμφωνα με τον κ. Καζαντζή, πήρε μια άκυρη απόφαση με την οποία δείχνει την παρορμητικότητα της ενέργειάς του. Ο πρώην Αντιδήμαρχος Αγρινίου συνέχισε το λόγο του ως ακολούθως:
20160627_212618«Από την απόφαση αυτή εγώ έβγαλα μιαν άλλη απόφαση έγκυρη κι έτσι λόγω της συμπεριφοράς από πλευράς Παπαναστασίου, ανεξαρτητοποιήθηκα. Διάγω τα του βίου μου στα κοινά με αξιοπρέπεια και δεν δέχομαι προσβολές από κανέναν. Μια προσβολή που στο πρόσωπό μου έγινε πολλές φορές. Πολλές από τις αρμοδιότητές μου καθορίστηκαν από το Γενικό Γραμματέα τον μη αιρετό, τον οποίο τιμώ αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εντολή που πήρε. Δεν με ρωτούσαν ποτέ για τίποτα και με παρέκαμπταν για θέματα της αρμοδιότητάς του. Ήμουν αναπληρωτής του και οι αρμοδιότητές μου ασκούνταν από άλλους «αναπληρωτές». Στην πολιτική προστασία παρακαλούσα να αγοραστεί  μια υλοφόρα μέχρι να κατασκευαστεί η υπάρχουσα αλλά αντ΄αυτού προτιμήθηκε να αγοραστούν κάποιες «ζαρτινιέρες» για τις οποίες λείπει αυτή τη στιγμή ο αρμόδιος μαζί με τον κ. Παπαναστασίου, ως συνήθως. Πιστεύω πως ήθελε να με αποδομήσει από την πρώτη στιγμή ενώ επαίρεται πως εκλέχθηκε μόνος του Δήμαρχος. Λέει πως δεν οφείλει σε κανέναν τίποτα από την υπόλοιπη ομάδα κι αυτό το κάνει με καθ΄όλα απαξιωτικό τρόπο. Ας μας πει αν μπορεί αν έκανα κάτι μεμπτό, κάποια ατασθαλία ή κάτι σχετικό. Τι τον ενοχλούσε; Το πάρτυ; Κι αν ήθελε ας το έλεγε κι αυτό. Έκανα τη δουλειά μου αναντίρρητα καθώς αντικαθιστούσα τον ληξίαρχο όταν εσείς λείπατε. Σάββατα, Κυριακές και καλοκαίρια εγώ ήμουν εδώ. Τώρα όμως που έγινε Δήμαρχος με τη δική μου πολύτιμη βοήθεια και των υπολοίπων, ασκεί τα δικαιώματα του Δημάρχου, κάτι που μου ακούγεται αλαζονικό. Κρύψου όσο θέλεις, στο γραφείο συυ, στην τουαλέτα, στο σπίτι σου από τον κόσμο όμως δεν μπορείς να κρυφτείς. Φέρθηκες ανήθικα σε μένα και όσο θα είσαι σε αυτή τη δημοτική ομάδα μόνο το ήθος δεν μπορείς να επικαλείσαι. Και μη νομίζεις ότι όλο αυτό σε λίγο θα ξεχαστεί. Υποτιμάς και τον κόσμο κι εμένα και είμαι απαλλαγμένος από το βάρος της καχυποψίας. Ότι και να λες σε δυόμιση χρόνια θα ξέρουν όλοι την αλήθεια».
http://agrinioreport.com/

Διαβάστε επίσης:
Η απάντηση Γ. Παπαναστασίου στον Ν. Καζαντζή

Δεν υπάρχουν σχόλια: