Σημαντικές επιπτώσεις στις μετακινήσεις των πολιτών και στο κομμάτι από το Ρίο στο Αντίρριο και αντίστροφα έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί την Ελλάδα από το 2010 και μετά.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία οι διελεύσεις από την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης μειώθηκε κατά πολύ στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε.
Έτσι, την ώρα που τα φέρρυ μποτ κινούνται σχεδόν πάντα γεμάτα, οι οδηγοί που επιλέγουν την Γέφυρα μειώνονται. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το thebest.gr, η μείωση των διελεύσεων από την Γέφυρα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή καθώς από το 2009 μέχρι και το 2013 αγγίζει το 35%. Όσο δε για το 2014, μπορεί να μην υπάρχουν επισήμως συγκεκριμένα νούμερα, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι υπήρξε μια περαιτέρω μείωση που έφθασε στο 5%.
Στην πορεία των ετών όμως άλλαξε και το προφίλ των οχημάτων που περνούν από τη Γέφυρα αφού μειώθηκε το ποσοστό των ΙΧ. και αυξήθηκε εκείνο των μηχανών, των φορτηγών και κατ’ ελάχιστο των λεωφορείων.
Βέβαια όπως επισημαίνουν και οι υπεύθυνοι της Γέφυρας πολλοί από όσους χρησιμοποιούσαν το έργο για να κάνουν τη βόλτα τους πλέον, λόγω της κρίσης, δεν φθάνουν καν μέχρι το βενζινάδικο και αυτή είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.
Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.
Με άλλα λόγια, στα χρόνια των Μνημονίων, η Γέφυρα έχασε περίπου 2εκ. διελεύσεις σε ετήσια βάση, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος!
Τώρα όσον αφορά στο προφίλ των οχημάτων που χρησιμοποιούν τη Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης τα στοιχεία δείχνουν τα εξής: Το 2009 τα Ι.Χ. αποτελούσαν το 87% της κίνησης ενώ σήμερα έχουν πέσει στο 82,3%. Τα φορτηγά ήταν στο 6% και σήμερα ανέβηκαν στο 7,7%, οι μοτοσυκλέτες ήταν στο 4,5% και τώρα το 7%, ενώ τα λεωφορεία από το 2% ανέβηκαν στο 3%.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους της «Γέφυρας» η αύξηση των ποσοστών σε φορτηγά και λεωφορεία αποδίδεται στα ειδικά πακέτα προσφορών που υπάρχουν ενώ για το e-pass η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικό και το επιλέγουν όσοι χρησιμοποιούν τη Γέφυρα συχνά.
http://www.thebest.gr/
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία οι διελεύσεις από την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης μειώθηκε κατά πολύ στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε.
Έτσι, την ώρα που τα φέρρυ μποτ κινούνται σχεδόν πάντα γεμάτα, οι οδηγοί που επιλέγουν την Γέφυρα μειώνονται. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το thebest.gr, η μείωση των διελεύσεων από την Γέφυρα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή καθώς από το 2009 μέχρι και το 2013 αγγίζει το 35%. Όσο δε για το 2014, μπορεί να μην υπάρχουν επισήμως συγκεκριμένα νούμερα, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι υπήρξε μια περαιτέρω μείωση που έφθασε στο 5%.
Στην πορεία των ετών όμως άλλαξε και το προφίλ των οχημάτων που περνούν από τη Γέφυρα αφού μειώθηκε το ποσοστό των ΙΧ. και αυξήθηκε εκείνο των μηχανών, των φορτηγών και κατ’ ελάχιστο των λεωφορείων.
Βέβαια όπως επισημαίνουν και οι υπεύθυνοι της Γέφυρας πολλοί από όσους χρησιμοποιούσαν το έργο για να κάνουν τη βόλτα τους πλέον, λόγω της κρίσης, δεν φθάνουν καν μέχρι το βενζινάδικο και αυτή είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.
Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.
Με άλλα λόγια, στα χρόνια των Μνημονίων, η Γέφυρα έχασε περίπου 2εκ. διελεύσεις σε ετήσια βάση, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος!
Τώρα όσον αφορά στο προφίλ των οχημάτων που χρησιμοποιούν τη Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης τα στοιχεία δείχνουν τα εξής: Το 2009 τα Ι.Χ. αποτελούσαν το 87% της κίνησης ενώ σήμερα έχουν πέσει στο 82,3%. Τα φορτηγά ήταν στο 6% και σήμερα ανέβηκαν στο 7,7%, οι μοτοσυκλέτες ήταν στο 4,5% και τώρα το 7%, ενώ τα λεωφορεία από το 2% ανέβηκαν στο 3%.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους της «Γέφυρας» η αύξηση των ποσοστών σε φορτηγά και λεωφορεία αποδίδεται στα ειδικά πακέτα προσφορών που υπάρχουν ενώ για το e-pass η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικό και το επιλέγουν όσοι χρησιμοποιούν τη Γέφυρα συχνά.
http://www.thebest.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου