Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Επανέρχεται για παιδική χαρά στα σφαγεία και Καλαμπαλίκη ο Ν. Καζαντζής


«Όπως πληροφορούμαι ο κ. Καλαμπαλίκης συνεχίζει να προβαίνει σε απρέπειες εναντίον μου οι οποίες όμως μάλλον προκαλούν τον γέλωτα.
Εάν θέλει να μάθει ποια είναι σχέση μου  με όλα τα ακίνητα που αναγράφονται στο πόθεν έσχες μου ευχαρίστως να τον ενημερώσω.
Εγώ δεν χρειάζομαι έναν μήνα για να του απαντήσω.
Όσον αφορά το ξενοδοχείο στο οποίο αναφέρεται μάλλον θα εννοεί αυτό της πρώην γυναίκας μου που κληρονόμησε από τον πατέρα της. Ήδη έχουμε επίσημο διαζύγιο  από το έτος 2004. Επομένως το πώς διαθέτει την περιουσία της η πρώην σύζυγός μου δεν θα πρέπει να με αφορά. Μπορεί να προβαίνει σε κάθε επαγγελματική ενέργεια και δραστηριότητα.
Επίσης είναι γνωστό ότι από το έτος 2012 έχω αποχωρήσει από το σχήμα της εταιρίας που εκμεταλλεύονταν ένα ακίνητο στην Λίμνη Τριχωνίδα και το ποσοστό μου ανερχόμενο σε 20% το μεταβίβασα στην πρώην σύζυγό μου, στα πλαίσια της πολύ ομαλής διευθέτησης των περιουσιακών μας στοιχείων. Επομένως ούτε εκεί έχω κάποια σχέση πολύ πριν εκλεγώ το 2014 και χωρίς να γνωρίζω εάν θα συμμετέχω στις εκλογές  και εάν θα εκλεγώ.
Το ποιο σημαντικό όμως και είναι αυτό που δεν καταλαβαίνει ο Καλαμπαλίκης είναι ότι εγώ δεν συνδέθηκα ως Αντιδήμαρχος ποτέ με καμία προμήθεια ούτε με αναθέσεις. Ούτε ήμουν Αντιδήμαρχος στον Πολιτισμό ή Πρόεδρος στην ΚΕΔΑ ή σε άλλη υπηρεσία για να μπορεί να υπάρχει κάποια μομφή ότι μπορεί να έστειλα πελάτες είτε σε ξενοδοχείο είτε σε χώρο εστίασης και να εκδόθηκε και τιμολόγιο που να με αφορούσε.
      Εν αντιθέσει με τον Καλαμπαλίκη, ο οποίος ήταν Αντιδήμαρχος κατά το έτος 2014 (24-9-2014) όταν το υπ. αριθ. ΚΗΥ 5016 όχημα καθαριότητας επισκευάστηκε στην επιχείρηση Χ. ΚΟΠΑΝΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε., στην οποία εμφαίνεται ως διαχειρίστρια η σύζυγός του, Γεωργία Γιαννακοπούλου, με ανάθεση από τον Αντιδήμαρχο κ. Γκούντα, μετά από απόφαση του Δημάρχου, αντί ποσού 3.303,78 ευρώ, σύμφωνα με το υπ. αριθ. 69719/24-9-2014 έγγραφο που έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο.
Καταλαβαίνω τον πανικό του αλλά δεν μπορώ να τον βοηθήσω. Επέλεξε να αντιπαρατεθεί μαζί μου και θα εισπράξει το αποτέλεσμα.
Όποτε θέλει δημοσίως είμαι στην διάθεσή του ακόμη και στο Δημοτικό Συμβούλιο να τα πούμε.»
koi-apofasi-kopanelis
Σε ερώτηση που  απηύθυνα στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Τετάρτη, 27-7-2016, στηριζόμενη σε έγγραφα που επισυνάπτω, αναφέρεται ρητά ότι ο Δήμος Αγρινίου προχωρά σε απευθείας ανάθεση για την παροχή της εργασίας : «Εργασίες αποκατάστασης – συντήρησης παιδικής χαράς στη θέση Σφαγεία του Δήμου Αγρινίου» ύψους 9.400,00 ευρώ.
Προφανώς ένα έγγραφο για να δημοσιευθεί θα έχει την έγκριση του Δημάρχου και το ποσό που αναρτάται θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις εργασίες που πράγματι απαιτούνται άλλως και εφ’ όσον δεν το γνωρίζει ο Δήμαρχος ή έχει αρνηθεί να το υπογράψει και, εν τούτοις, αυτό αναρτάται θα πρέπει να μάθουμε τι συμβαίνει με την υπηρεσία του, στην οποία μάλιστα αυτός προΐσταται χωρίς να έχει ορίσει αντιδήμαρχο.
Αν κατά τον κ. Παπαναστασίου τα έγγραφα που δημοσιεύει η υπηρεσία, στην οποία προΐσταται αποτελούν «λάσπη» και επιζητά επιβράβευση για έργα που είναι υποχρεωμένος να εκτελεί στο Δήμο, λυπούμαι, αλλά, είτε δεν ασχολείται με τα θέματα του Δήμου, είτε δεν μπορεί να ελέγξει τις υπηρεσίες του.
Το συγκεκριμένο έργο για την παιδική χαρά στη θέση «Σφαγεία» του Δήμου Αγρινίου είχε προϋπολογισμό 221.400,00 ευρώ και επομένως θα πρέπει να αποτελεί μια από τις πιο σύγχρονες παιδικές χαρές που παρέλαβε ο κ. Παπαναστασίου από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή.
Επομένως για ποιον λόγο θα έπρεπε να δαπανηθεί ένα επιπλέον ποσό καθ΄ ην στιγμή μάλιστα η εταιρία που ενήργησε έλεγχο στις παιδικές χαρές δεν συμπεριέλαβε αυτήν την παιδική χαρά στις προβληματικές;
Πολύ θα ήθελα να πιστέψω ότι έγινε λάθος, όμως τα λεγόμενα δεν συμπίπτουν με τα γραφόμενα…
Και αν όπως ειπώθηκε από τον Δήμαρχο θα αναλάβει η αυτεπιστασία το έργο και δεν θα δαπανηθεί ούτε ένα ευρώ τότε πώς είναι δυνατόν η ίδια επισκευή, που μπορεί να έχει μηδενικό κόστος, να προϋπολογίζεται από την Τεχνική Υπηρεσία με ποσό 9.400,00 ευρώ ;; Έτσι γίνεται ;; Η υπάρχει μείζον θέμα;;
Το ψεύδος και η λάσπη την  μόνη σχέση που έχουν με μένα είναι ότι εκτοξεύονται από άλλους σε βάρος μου και προς τους πολίτες με στόχο να μην ασχοληθώ.
Αλλά εγώ δεν εκλέχθηκα για να σιωπώ.
Επισυνάπτονται τα έγγραφα:
koi-paidikixara3koi-paidikixara1koi-paidikixara2

http://sinidisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: