Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Η ΣΥΡΙΖΟΣΚΟΝΗ


Ευθυμογράφημα του Καστρινού


Όλα τα είχαμε μας κατσικώθηκε τώρα τελευταία κι αυτή η αφρικάνικη σκόνη, που περνάει τη μεσόγειο τελείως αυθαίρετα και μας κάνει πιτσιλωτούς λες κι έχουμε βγάλει τη «μπέμπελη». 
Κι εκεί που έριχνα λίγο νερό με το λάστιχο να καθαρίσει λίγο το τζάμι απ’ το αμάξι να πάω για τσιγάρα, ήρθε κι εκείνος ο μισότρελος ο ξερόλας ο τσοπάνης που βοσκάει τα πρόβατα εδώ παραπάνω στα πεύκα, στάθηκε έξω απ’ το συρματόπλεγμα στο κάμπινγκ, και μου είπε με στόμφο ότι αυτό το πράγμα δεν εξηγείται επιστημονικά και ότι πρέπει να κάνουμε λιτανείες για να μας αφήσει ήσυχους. Γιατί λέει είναι βέβαιος ότι την φέρνει στον τόπο μας ένας διάολος που έχει κρυμμένο ο Φίλης ο Αντίχριστος στο υπουργείο του!
- Άσε μας ρε μεγάλε κι εσύ και τα θρησκευτικά σου, εγώ ξέρω ότι έχω βαρεθεί κάθε μέρα να καθαρίζω τα τζάμια και την επόμενη τα βρίσκω πάλι πιτσιλωτά.
- Μην τα πλένεις τότε αφού θα ξαναλερωθούνε.
- Τι λες ρε πονηρέ, και πώς θα βλέπω;
- Να βάνεις τσ’ υαλοκαθαριστήρες.
- Ναι, για να γίνεται το παρμπρίζ λασπότοπος. Τράβα μωρέ μάζεψε τ’ αρνιά που θα μου πεις τι θα κάνω. Πήγε να φύγει αλλά ξαναγύρισε πίσω.
 -Καλά να πάθουμε Σύ.ρι.ζα δε θέλαμε;
- Και τι σχέση έχει αυτό τώρα;
- Τι σχέση έχει; Μόλις άνοιξε τα σύνορα μπούκαραν όλοι, μπούκαρε και η σκόνη.
- Α ρε βλάκα από δω. Καιρική σύμπτωση!
- Σύμπτωση λες εσύ, αλλά εδώ υπάρχει σχέδιο σου λέω!
- Κι άλλο σχέδιο; Δε βλέπεις αυτοί όλο σχέδια είναι. Για όλα είχανε ένα σχέδιο. Ουστ ορέ από δω!
- Εγώ πάντως στο λέω: Έχουν σχέδιο και είναι σατανικό!
- Για λέγε λοιπόν ποιο είναι αυτό το σχέδιο; Έλα λέγε μ’ έσκασες και με χασομεράς.
- Έχεις δει τώρα τελευταία που όπου πάνε βουλευτές και υπουργοί τους κράζουνε;
- Έ και λοιπόν, καιρός τους δεν είναι. Τα ίδια δεν έκαναν κι αυτοί με τους άλλους;
- Ναι, αλλά αυτοί είναι άλλο, δεν τα σηκώνουν αυτά. Αφού είναι Αριστεροί, πώς τους κράζει ο λαός;
- Έλα ντε! Αυτοί το είδανε το πράγμα «πρώτη φορά αριστερά σου γαμώ και την κυρά».
- Έμ βλέπεις που έρχεσαι στα λόγια μου. Γι αυτό λοιπόν σου λέω ότι επιστράτευσαν σκοτεινές δυνάμεις να φέρουν όλη την άμμο της Αφρικής εδώ.
- Και τι κέρδος θα έχουνε αυτοί απ’ τη σκόνη ρε βλάκα. Ε βλάκα.
- Εγώ είμαι βλάκας; Που ζεις ρε! Για να πιάσουν όλους τους Έλληνες λαρυγγίτιδες και φαρυγγίτιδες από τη σκόνη, κι άϊντε να φωνάξεις εσύ μετά με τέτοιο λαιμό! Ο Αμβρόσιος ο δεσπότης των Καλαβρύτων απέναντι είδε όραμα τον Φίλη να διατάζει ένα διάολο να φέρει τη σκόνη. Γι αυτό του τα ’χωσε μετά χοντρά, και του ’ριξε και κατάρες.
- Α! εσύ με ξεστράβωσες για τα καλά σήμερα. Δεν μου λες; Σ’ άφησαν απ’ το Δαφνί ή τους έφυγες;
- Φταίω εγώ που κάθομαι και συζητάω μ’ αστοιχείωτους. Και μετά σ΄ λένε γιατί πάμε καταδιαόλου, έλεγε φεύγοντας.
Εν τω μεταξύ τα πρόβατα είχανε μπει σε κάτι μικρές ελιές εκεί πιο πέρα, και δεν είχανε αφήσει πολυέλαιο. Ο Κατρούγκαλος τα έβαλε, του φώναξα καθώς άρχισε να τρέχει, κι ένας που ψάρευε με το καλάμι του εκεί μπροστά στο μόλο κι ήτανε μάρτυρας στο όλο σκηνικό, του ’φυγε το καλάμι απ’ τα χέρια απ’ τα γέλια.

Μπούτιβας Κώστας – Καστρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: