Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Άννα Διβριτσιώτη: Η ποδοσφαιρική “μαμά” των παικτών του Παναιτωλικού


Σταθερή αξία στην κερκίδα του Παναιτωλικού και πάντα ένθερμη οπαδός της ομάδας, η Κα Άννα μας αποκαλύπτει την φίλαθλη πλευρά του εαυτού της. Σαν «μαμά» συμβουλεύει και βοηθάει τα νεα παιδιά που μπαίνουν στην οικογένεια του Παναιτωλικού.

Γειά σας Κυρία Άννα από πού είστε και πως βρεθήκατε στο Αγρίνιο;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πειραιά, στα παιδικά μου χρόνια ασχολήθηκα με τον στίβο. Ηρθα στο Αγρίνιο όταν ο συζυγό μου (Υπάλληλος της ΔΕΗ) πήρε μετάθεση. Οπότε από τότε μετράω 40 χρόνια στο Αγρίνιο. Ο συζυγός μου επαιζε και ο ίδιος ποδόσφαιρο σε τοπικές ομάδες του νομού, εγώ ακολουθούσα και μάλιστα είχα αναλάβει αρκετά παλιότερα την ομάδα της Νεάπολης «Αμέθυστος» στην οποία διετέλεσα και πρόεδρος.
Πως έγινε η πρώτη επαφή με την ομάδα του Παναιτωλικού. Τι σας ώθησε να γίνεται ξεχωριστή οπαδός της ομάδας;
Οντας έχοντας επαφή με τον χώρο του ποδοσφαίρου η κερκίδα έγινε το δεύτερο σπίτι μου. Εβλεπα τις προπονήσεις της ομάδας του Παναιτωλικού όταν ακόμα ήταν στην Γ’ Εθνική. Εκτός της μεγάλης ομάδας του Παναιτωλικού πηγαινα και στις προπονήσεις των παικτών της ακαδημίας. Εκεί ερχόταν μικρά παιδιά από άλλες περιοχές, μακριά από τις οικογενειές τους και τα βοηθούσα όσο μπορούσα. Τα συμβούλευα να τηρούν το τρίπτυχο «Δουλειά»-«Σκυμένο κεφάλι»-«Κλειστό στόμα». Ηθελα να βοηθήσω τους νέους στο να ασχοληθούν με το άθλημα του ποδοσφαίρου και να απομακρυνθούν από καφετέριες, καφενεία, τσιγάρα κλπ με ότι αυτό συνεπάγεται. Αγαπούσα και αγαπώ τα παιδιά του Παναιτωλικού. Ότι βοήθεια προσφέρω την προσφέρω ανιδιοτελώς. Δεν είμαι μάνατζερ.
Πότε ήρθε η μεγάλη αλλαγή στο σκηνικό του Παναιτωλικού;
Όταν ανέλαβε την ομάδα ο Κύριος Φώτης Κωστούλας. Εκανε ένα γήπεδο κόσμημα για την πόλη με ευρωπαικές προδιαγραφές. Το στολίδι αυτό του Αγρινίου μαζί με την άνοδο στην πρώτη Εθνική έφερε περισσότερο κόσμο και μάλιστα μικρά παιδιά και γυναίκες στο γήπεδο. Φυσικά σε όλα αυτά βοήθησαν και τα άλλα άτομα που έχει δίπλα του ο Κος Κωστούλας.
Αγαπάτε τους ποδοσφαιριστές και διατηρείται σχέσεις ακόμα και όταν μεταγραφούν σε άλλη ομάδα ή φύγουν από το Αγρίνιο;
Βεβαίως διατηρώ σχέσεις καθώς έχω με όλους συνεχή τηλεφωνική επικοινωνία (Χριστούγεννα, Πάσχα και ονομαστικές εορτές) και εκτός αυτού έχω δεχθεί πρόσκληση και έχω πάει σε γάμο πρώην ποδοσφαιριστών του Παναιτωλικού στο εξωτερικό (Ρουμανία) και στην Κρήτη. Επίσης επισκέπτομαι συχνά πρώην παίκτες του Παναιτωλικού σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Χαίρομαι να ξαναβλέπω και να μιλάω με παίκτες που έχουν περάσει από τον Παναιτωλικό και έρχονται στο Αγρίνιο να παίξουν ως αντίπαλοι.
Ξέρουμε ότι έχετε μεγάλη συλλογή από φανέλες παικτών του Παναιτωλικού. Μας λέτε κάτι για την συλλογή σας;
Σε εκτίμηση της βοήθειας και της συμπαράστασης που προσφέρω στα νέα παιδιά που έρχονται στην ομάδα, συνήθως μου δίνουν την φανέλα της ομάδας. Εχω στην συλλογή μου 95 φανέλες και κάθε μια από αυτές έχει την δική της ιστορία. Ζαχαρόπουλος, Ζουρούδης, Αβραμίδης, Σκαρμούτσος, Χρυσάφης, Παλαιολόγου, Γκούρμα, Μπαμπανιώτης, Θεοδωρίδης, Τσενάμο, Καμαρά, Ενζτεγκέλε, Μαρτίνες, Μπεχαράνο, Κέβιν, Μελισσάς, Μαλεζάς, Φωτάκης, Γκόλιας, Παπάζογλου, Καλογέρης είναι μερικοί από αυτούς.
Που θέλετε να φθάσει ο Παναιτωλικός. Ποιές είναι οι εκτιμήσεις σας για την φετινή του πορεία;
Αν και ξεκίνησε άσχημα με την αποχώρηση του Μάκη Χάβου, στην συνέχεια με την ανάθεση της ομάδας στον Κο Μαντζουράκη είναι εμφανές ότι το επίπεδο ανέβηκε. Μπορούμε να πούμε ότι με την δουλειά που γίνεται έχει φύγει η ομάδα από την πιθανότητα υποβιβασμού και τείνει να μπεί σε τροχιά Ευρώπης. Με πολλή δουλειά, λίγη τύχη και κανονική διαιτησία θα γιορτάσουμε τα 90 χρόνια ιστορίας της ομάδας με την συμμετοχή μας στην Europa Leage.
Σας αναγνωρίζει ο κόσμος του Παναιτωλικού;
Βεβαίως με αναγνωρίζει, με χαιρετάει και εχω καλές σχέσεις με όλους τους φίλους της ομάδας. Κάθε υγιής φίλαθλος θεωρείται φίλος μου και με όλο τον κόσμο χαιρόμαστε να χειροκροτάμε τις επιτυχίες και τα γκολ της ομάδας. 
Στενοχωρηθήκατε με την αποχώρηση του Βιγιαφάνιες;
Φυσικά και στενοχωρήθηκα όπως και όλοι οι φίλαθλοι. Ηταν ένας πολύ καλός παίκτης που βοήθησε πάρα πολύ την ομάδα και εκτός από αυτό ήταν και πάρα πολύ καλό παιδί. Ηταν βέβαια θέμα χρόνου να φύγει όπως γίνεται πάντα με όλους τους παίκτες. Του ευχήθηκα καλή συνέχεια στην καριέρα του και βέβαια μου έδωσε και την φανέλα του.
Τι μήνυμα θέλετε να στείλετε στους αναγνώστες μας;
Να υποστηρίζουν και να αγαπούν την ομάδα, να έρχονται στο γήπεδο, να επικροτούν τις προσπάθειες των παικτών και να συντηρούν με τον οποιοδήποτε τρόπο την καλή φήμη που έχει ο Παναιτωλικός ανα την επικράτεια.
Κα Αννα ευχαριστούμε για την συνέντευξη και ευχόμαστε τα καλύτερα για την ομάδα μας.  
Η συνέντευξη δώθηκε στον χώρο του PAN-CAFE στην Χρύσα Σπαή, Σπουδάστρια Δημοσιογραφίας στο ΔΙΕΚ Αγρινίου για το http://AgrinioBestOf.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: