Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Η πρόεδρος του ΤΗΕTOC.GR,κυρία Έλλη Στάη: Οι συκοφάντες θα πληρώσουν ακριβά - Αθλιότητες τα περί φοροδιαφυγής


Συκοφαντικά, στημένα πάνω σε ψεύδη και αθλιότητες χαρακτηρίζει η Έλλη Στάη τα δημοσιεύματα σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός της στη λεγόμενη "λίστα Μπόργιανς" με τους καταθέτες της UBS που έβγαλαν λεφτά στο εξωτερικό.

"Οι καταθέσεις μου είναι νόμιμες και πλήρως φορολογημένες" αναφέρει σε ανακοίνωσή της, ενώ έδωσε στη δημοσιότητα και το υπόμνημα που κατέθεσε στους οικονομικούς εισαγγελείς.

Η γνωστή δημοσιογράφος διέψευσε επίσης ότι ζήτησε προθεσμία όταν κλήθηκε από τους οικονομικούς εισαγγελείς και γι’ αυτό στην ανακοίνωση που ανέβασε στο site της thetoc.gr επισύναψε και το υπόμνημα που κατέθεσε.

«Στον κανιβαλισμό που επικρατεί στον δημόσιο χώρο δεν θα επιτρέψω επ’ ουδενί τη σπίλωση του ονόματός μου ούτε τη χρησιμοποίησή του σε άθλια παιχνίδια εντυπώσεων. Θα υπερασπιστώ άφοβα και μέχρι τέλους στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια τα αυτονόητα έννομα αγαθά μου και όλοι όσοι δημιουργούν και αναπαράγουν τη συκοφαντία θα πληρώσουν», καταλήγει η ανακοίνωσή της.

Όλη η δήλωση της Έλλης Στάη
Σε σχέση με συκοφαντικά δημοσιεύματα, στημένα πάνω σε ψεύδη και με στόχο την πρόκληση εντυπώσεων σε βάρος της τιμής και της υπόληψής μου, δηλώνω τα ακόλουθα για την αποκατάσταση της αλήθειας και για να ξεσκεπαστούν οι αθλιότητες των συκοφαντών και όσων τις αναπαράγουν.

1. Οι καταθέσεις μου και γενικά όλη η περιουσιακή μου κατάσταση είναι νόμιμες, διαφανείς και πλήρως φορολογημένες.

Στις ετήσιες φορολογικές δηλώσεις μου, όπως και σ’ εκείνες του "πόθεν έσχες", δηλώνω στο Ελληνικό Δημόσιο τα εισοδήματά μου, τις πηγές από όπου προέρχονται, τις τραπεζικές μου καταθέσεις και όλα γενικώς τα περιουσιακά μου στοιχεία.

Συκοφαντία λοιπόν πρώτη τα περί φοροδιαφυγής.

2. Η Πολιτεία γνωρίζει από τις δικές μου πλήρεις και ολοκληρωμένες δηλώσεις την αλήθεια ότι είμαι απολύτως νόμιμη. Όλα ήταν γνωστά και στη διάθεση των ελεγκτικών μηχανισμών της Πολιτείας.

Συκοφαντία δεύτερη λοιπόν ότι «βρήκε» για εμένα στοιχεία από τη λίστα «Μπόργιανς».

3. Εμφανίστηκα στους οικονομικούς εισαγγελείς, σεβόμενη τη λειτουργία τους, και παρέδωσα άμεσα αναλυτικό υπόμνημα και όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν πλήρως την αλήθεια, όπως άλλωστε τη γνώριζε ήδη το Ελληνικό Δημόσιο από το παρελθόν.

Συκοφαντία λοιπόν τρίτη ότι τάχα ζήτησα προθεσμία.

Στον κανιβαλισμό που επικρατεί στον δημόσιο χώρο δεν θα επιτρέψω επ’ ουδενί τη σπίλωση του ονόματός μου ούτε τη χρησιμοποίησή του σε άθλια παιχνίδια εντυπώσεων. Θα υπερασπιστώ άφοβα και μέχρι τέλους στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια τα αυτονόητα έννομα αγαθά μου και όλοι όσοι δημιουργούν και αναπαράγουν τη συκοφαντία θα πληρώσουν.

Δίνω στη δημοσιότητα το υπόμνημα που κατέθεσα ήδη, γνωρίζοντας ότι γίνομαι υποψήφιος στόχος εγώ και τα οικεία μου πρόσωπα, εγκληματιών και τρομοκρατών και ας έχουν την ευθύνη εκείνοι, οι οποίοι όφειλαν να με προστατέψουν και δεν το έπραξαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΛΗΣ ΣΤΑΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΣΠΡΕΣΣΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: